تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۷۷
تعداد بازدید: ۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
نماینده اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش تهران و مدیر پژوهش ‌سراهای شهر تهران گفت: اتخاذ سیاست‎ هایی متناسب با فضای دانش ‌آموزی در جشنواره دریا "مسیر پیشرفت" سبب می شود گام‌ های صحیحی برای آموزش و هدایت دانش‌ آموزان با استفاده از ظرفیت ‌های پژوهش‌ سراها برداشته شود.
به گزارش مارین نیوز، در آستانه برگزاری جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت"، نماینده اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش تهران و مدیر پژوهش ‌سراهای شهر تهران در گفت و گو با ستاد خبری جشنواره اظهار داشت: اتخاذ سیاست‎ هایی متناسب با فضای دانش ‌آموزی در جشنواره دریا "مسیر پیشرفت" سبب می‌ شود گام‌ های صحیحی برای آموزش و هدایت دانش‌ آموزان با استفاده از ظرفیت ‌های پژوهش‌سراها برداشته شود.


محمدعلی دشتی‌ پور ضمن اشاره به تعامل درخور توجه ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش ‌بنیان دریایی با آموزش‌ و پرورش، شناسایی و احصاء اولویت ‌های جشنواره در بخش دانش ‌آموزی را یکی از راه ‌های رونق بیشتر آن برشمرد و گفت: اگر موضوعات و محورهای اولویت ‌دار بیش از پیش در بخش دانش ‌آموزی مشخص شود، قطعاً خروجی جشنواره بهینه خواهد بود.
وی افزود: اتخاذ سیاست ‎های متناسب با فضای دانش ‌آموزی در جشنواره "دریا مسیر پیشرفت"، سبب می‌ شود گام ‌های صحیحی برای آموزش و هدایت دانش ‌آموزان با استفاده از ظرفیت‌ های پژوهش ‌سراها برداشته شود. 
دشتی‌پور در پایان، اعطای جوایز متناسب به برگزیدگان را یکی از مسائل مهم در رونق بیشتر جشنواره دانست و گفت: این اقدام سبب ایجاد فضای انگیزشی و رقابتی خواهد شد.


شایان بیان است، چهارمین جشنواره ملی دریا "مسیر پیشرفت" به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش ‌بنیان دریایی و ستاد فرهنگ ‌سازی اقتصاد دانش‌ بنیان معاونت علمی‌ و‌ فناوری ریاست‌ جمهوری یکم تا سوم آبان ماه در محل باغ‌ موزه دفاع مقدس تهران برگزار می ‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: