تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۹۶
تعداد بازدید: ۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان و دانش ‎آموزان با موضوع دریا و تلاش برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنایع دریایی، ۱۴ سمینار و کارگاه تخصصی در چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" برگزار می ‌شود.
به گزارش مارین نیوز، در خلال برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" و به منظور آشنایی دانشجویان و دانش ‌آموزان با موضوعات مرتبط با دریا، 14 سمینار و سخنرانی علمی، در راستای توسعه ارتباط میان نهادهای مختلف شامل ارگان‌ های صنعتی، دانشگاهی و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.
برپایی این کارگاه ‌ها با عناوین مختلف در حوزه دریایی و با در نظر گرفتن موضوعاتی شامل ایده ‌پردازی، توسعه کسب ‌و کار، پیشبرد فرآیند ایده تا محصول و آخرین دستاوردهای دانشگاهی و صنعتی در زمینه دریایی در نظر گرفته شده است.
سمینارهای آموزشی در سه بخش صنعتی، دانشجویی و دانش ‌آموزی با محوریت مزیت‌ های دریا و با هدف ایجاد ارتباط بین جامعه دانشگاهی با صاحبان صنایع دریایی و همچنین آشنایی بیشتر دانش‌ آموزان با حوزه دریا با همکاری سازمان ‌ها، ارگان ‌ها و نهادهای دریایی مانند سازمان صنایع دریایی، دانشگاه امام خمینی نوشهر، سازمان بنادر و دریانوردی، موسسه آموزشی کشتیرانی، موسسه آموزش تحقیقات علوم شیلات، نیروی دریایی راهبردی ارتش، نیروی دریایی سپاه و سایر نهادهای دریایی برگزار می ‌شود.
در پایان کارگاه‌ ها و سمینارها، به شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می شود.

بر اساس این گزارش، علاقمندان می‌ توانند علاوه بر ثبت ‌نام حضوری از طریق ارسال ایمیل به آدرس tc@ics.org.ir و یا تماس با شماره تلفن ‌های 02142186150 و 02142186153 برای حضور در این برنامه‌ ها اقدام نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: