تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۱۱
تعداد بازدید: ۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تفاهم نامه ای با موضوع کمک به اخذ تاییدیه های عملکردی محصولات با تجهیزات مبتنی بر فناوری نانو برای تولید کنندگان یا شرکت های خدمات دریایی داخلی ما بین موسسه رده بندی ایمنی صنعت ایرانیان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو منعقد گردید.
به گزارش مارین نیوز، با توجه به گسترش همکاری های علمی و فنی بین ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخش صنعت به منظور ایجاد زمینه های توسعه فناوری، تجاری سازی فناوری ها و تولید محصولات و تجهیزات مبتنی بر فناوری نانو، تفاهم نامه ای ما بین موسسه دانش بنیان رده بندی ایمنی صنعت ایرانیان ICS و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو منعقد گردیده است. 
بر اساس این تفاهم نامه، این همکاری با موضوع کمک به اخذ تاییدیه های عملکردی محصولات با تجهیزات مبتنی بر فناوری نانو برای تولید کنندگان یا شرکت های خدمات دریایی داخلی با ایجاد بازار برای تجاری سازی، فروش فناوری، محصولات و خدمات دریایی با فناوری نانو کشور با صدور تائیدیه ها و اخذ گواهینامه های معتبر می باشد که موسسه رده بندی ایرانیان بعنوان بازوی کارشناسی و نظارتی ستاد نانو خواهد بود.

در راستای این گزارش، موسسه رده بندی ایرانیان تفاهم نامه ای نیز به منظور استاندارد سازی محصولات دریایی با ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 94 منعقد نمود که دستاورد این تفاهم نامه تاکنون استاندارد سازی 24 محصول دریایی است که گواهینامه و تائیدیه ICS را اخذ نموده اند. همچنین تعداد 78 محصول در دست اقدام و در حال اخذ گواهینامه می باشند که دستاورد اصلی این تفاهم نامه فی مابین، حمایت از تولید کنندگان داخلی در صنایع دریایی کشور و افزایش توانمند سازی و بهره وری شرکتها و موسسات دریایی می باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه رده بندی ایرانیان، ICS با توجه به رسالت خود و همچنین بر اساس سیاستهای ابلاغ شده مقام معظم رهبری، طراحی برنامه های مختلف تولید و پیشرفت کشور را براساس توانایی ها و پتانسیل های داخلی در دستور کار خود دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: