تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۳۳
تعداد بازدید: ۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
چهارمین جشنواره ملی “دریا مسیر پیشرفت” با هدف فرهنگ سازی و تامین نیروی انسانی خلاق و کارآمد برای صنعت دریایی کشور با برنامه هایی جامع از فردا یکم آبان ماه با حضور مقامات و مسئولین کشوری و لشگری آغاز و به مدت 3 روز برپا خواهد بود.
به گزارش مارین نیوز، چهارمین جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با هدف فرهنگ سازی و تامین نیروی انسانی خلاق و کارآمد برای صنعت دریایی کشور با برنامه هایی جامع از فردا یکم آبان ماه با حضور مقامات و مسئولین کشوری و لشگری آغاز و به مدت 3 روز برپا خواهد بود. 
این جشنواره شامل قسمت های طرح ها و دستاوردهای فناورانه دریایی، مسابقات دانشجویی که شامل فیلم کوتاه دریا، ایده بازار دریایی، ربات های زیر دریایی و شناورهای هوشمند می شود، مسابقات دانش آموزی، سخنرانی علمی و کارگاه های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی کشور می باشد. همچنین رویدادهای دیگری مانند نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دریایی، هوشمند سازی بنادر و اپلیکیشن های دریایی از دیگر برنامه هایی است که در کنار این جشنواره برگزار می شود. 
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این جشنواره حضور شرکت های دانش بنیان و خلاق در نمایشگاه آن است که شرکت های حاضر، تولید کننده کالاهای داخلی و محصولات دانش بنیان (High tech) هستند. 

شایان توجه است، این جشنواره که به همت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش ‌بنیان دریایی و ستاد فرهنگ‌ سازی اقتصاد دانش‌ بنیان با همکاری ارگانها برگزار می شود از فردا یکم الی سوم آبان ‌ماه در باغ موزه دفاع ‌مقدس تهران از ساعت 8 صبح میزبان علاقه مندان خواهد بود و حضور برای عموم آزاد می باشد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: