تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۵۹
تعداد بازدید: ۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
یکی از پیمانکاران نظامی طرف قرارداد وزارت دفاع فرانسه طرحی از یک زیردریایی پیشرفته را ارائه داده که هیچ شباهتی با زیردریایی های متداول امروزی ندارد.
به گزارش مارین نیوز، این زیردریایی که با نام های SMX-31 و "الکتریک" (Electric) نیز شناخته می شود که با الهام از بدن نهنگ عنبر ساخته خواهد شد. زیردریایی مذکور به انواع سلاح های پیشرفته مجهز بوده و از انواع گسترده ای از ادوات و وسایل بدون سرنشین پشتیبانی خواهد کرد، حتی قادر است که به عنوان یک زیردریایی مادر مکانی برای استقرار نیروهای ویژه دریایی باشد. زیردریایی الکتریک به میزان بسیار قابل توجهی خودکار بوده و تنها ۱۵ خدمه در آن حضور خواهند داشت.
طرح این زیردریایی بسیار عجیب و غریب که در نمایشگاه یوروناوال پاریس رونمایی شده، تقریباً تمام قوانین طراحی زیردریایی های کنونی را زیرپا گذاشته است. این زیردریایی فاقد باله معمول در تمام زیردریایی هاست که به آن ظاهری بسیار ارگانیک و شبیه نهنگ عنبر می دهد که البته طراحی آن از همین حیوان غول پیکر دریایی که توان رفتن به اعماق اقیانوس را دارد الهام گرفته شده است. علاوه بر این، تعدادی قایق و وسیله زیردریایی نیز به بدنه این زیردریایی متصل هستند که می توانند در صورت لزوم به ماموریت های زیر آبی رفته و بار دیگر زیردریایی بازگردند.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: