تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۶۶
تعداد بازدید: ۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
نشریه علمی-پژوهشی "International Journal of Maritime technology" با صاحب امتيازی انجمن مهندسی دریایی ایران به مقصود ایجاد ارتباط علمی بین متخصصان و محققان فعال در سطح بین المللی و داخل کشور ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش مارین نیوز، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروانه انتشار نشریه "International Journal of Maritime technology" را در زمینه مکانیک و به زبان انگلیسی، به نام انجمن مهندسی دریایی ایران در تاریخ 94/9/30 به شماره ثبت 76429 صادر کرد و کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور نیز در جلسه مورخ 92/8/8 با اعطای درجه علمی- پژوهشی به مجله IJMT موافقت نمود.
اولین شماره این نشریه در سال 2013 چاپ شد و تاکنون طی 5 سال 10 شماره از این نشریه منتشر گردیده که در هر شماره به طور متوسط 6 مقاله از اساتید و پژوهشگران داخل و خارج از کشور چاپ شده است.
هیأت تحریریه این نشریه متشکل از اساتیدی از کشورهای ایران، پرتغال، آلمان، بلژیک، ژاپن، لهستان، مصر، کره، مالزی و انگلیس می باشد و علاوه بر این مشاورین علمی ای از سایر کشورهای دنیا با این نشریه همکاری میکنند. 
نشریه IJMT در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده است و در موضوعات تخصصی سازه و ساخت کشتی، طراحی و هیدرودینامیك کشتی، هیدرودینامیك سازه های ساحلی و فراساحلی، طراحی، تحلیل و استحکام سازه های ساحلی و فراساحلی، شرایط محیطی و زیست محیطی، طراحی، هیدرودینامیك و ساخت زیرسطحی، موتور اصلی، ماشین‌ آلات و سیستم‌ های الكتریكی مقاله می پذیرد.
جهت ارسال مقاله، دریافت و مشاهده نشریات و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وبگاه این نشریه www.ijmt.ir مراجعه فرمایید. 

شاپا نشریه: 
Print ISSN: 2345-6000 
Online ISSN: 2476-5333


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: