تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۸۸
تعداد بازدید: ۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
تفاهمنامه ای در خصوص نصب و راه اندازی شبیه ساز پل فرماندهی کشتی فی مابین انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران و شرکت دانش بنیان سورین طبرستان امضاء شد؛ این محصول کشور را در زمینه های تجاری و نظامی بی نیاز نموده است.
به گزارش مارین نیوز، تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران و شرکت دانش بنیان سورین طبرستان در خصوص نصب و راه اندازی شبیه ساز پل فرماندهی کشتی برای این انجمن در تاریخ 1397/09/03 امضاء گردید. 
به گفته مدیرعامل شرکت دانش بنیان دریا پردازشگران سورین طبرستان بومی سازی، ساخت و تولید شبیه ساز پل فرماندهی كشتی با ثبت اختراع (۹۳۳۷۸) یک دستاورد بزرگ است. 
خلیل پناهی به خبرنگار مارین نیوز گفت: تا به امروز این شرکت دانش بنیان موفق گردیده با اخذ تایید موسسه رده بندی داخلی در سه کلاس متفاوت نسبت به ساخت و تولید شبیه ساز پل فرماندهی TITAN-S2 ،TITAN-S1 و TITAN-S3 اقدام نماید. این محصول همپای نمونه خارجی است و در بازدید اساتید و مدرسین حوزه آموزش دریایی کشور و متخصصین و کارشناسان زبده نیروهای مسلح دریایی، مورد تایید قرار گرفته است. این شرکت با توسعه و بروز رسانی های درخواستی، تمامی خواسته ها را عملیاتی و در این راستا صنعت دریایی کشور را در زمینه های تجاری و نظامی بی نیاز نموده است.
پناهی با اشاره به این که انگیزه شروع این پروژه به زمان اوج تحریم ها و مشکلات ارائه پشتیبانی از سوی کشور سازنده بر می گردد، تصریح کرد: با راه اندازی خط تولید این محصول صنعت دریانوردی کشور می تواند با قیمتی بسیار مناسب تر از نمونه خارجی از آن بهره مند گردد.


شایان توجه است، سه کشور روسیه، هلند و نروژ توان تولید این محصول را دارند که در بالا بردن کیفیت و سطح مهارت آموزشی دریانوردان استفاده شده و آموزش آن جز الزامات سازمان بنادر و دریانوردی است که در کلاس های متفاوتی ارائه و از سطح هنرستان های علوم دریایی تا بالاترین سطوح آموزش ناوبری مورد استفاده قرار گیرد.
این سیمولاتور حتی با دارا بودن قابلیت نصب در فضایی از کشتی ها با ارائه شبیه سازی عملیات برای افسران کشتی توان مهارتی آن ها را در شرایط جوی متفاوت بالا می برد.

گفتنی است، امضاء این تفاهمنامه در جهت حمایت از طرح ها و ابداعات و نوآوریهای دریانوردان نخبه و خوش فکر با پیگیری کمیته علمی و پژوهشی انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران صورت پذیرفت.  
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: