تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۹۰
تعداد بازدید: ۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
رهبر معظم انقلاب اسلامی تکیه بر نیروی انسانی جوان، مؤمن و پُر انگیزه را کلید حل مشکلات در همه بخش‌ های کشور از جمله نیروهای مسلح دانستند.
به گزارش مارین نیوز، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکیه بر نیروی انسانی جوان، مؤمن و پرانگیزه را کلید حل مشکلات در همه بخش‌ های کشور از جمله نیروهای مسلح دانستند و با تأکید بر لزوم کار مضاعف و افزایش آمادگی‌ ها، خاطرنشان کردند: هر چه می‌ توانید توانایی‌ ها و آمادگی‌ های خود را افزایش دهید تا دشمنان ایران حتی جرأت تهدید این ملت بزرگ را نداشته باشند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار که بمناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد با اشاره به صف‌ آرایی جبهه‌ ای وسیع از دشمنان و رقبا در مقابل جمهوری اسلامی، گفتند: وجود این واقعیت در کنار ضرورت جبران عقب‌ ماندگی‌ ها، نشان‌ دهنده لزوم کار مضاعف و فوق‌ العاده در همه بخش های نظام از جمله در نیروی دریایی است.
فرمانده کل قوا پیشرفت‌ های ارتش و بویژه نیروی دریایی از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز را عظیم و شگفت‌ آور خواندند و افزودند: نسل کنونی نیروی دریایی به ابتکار و توانایی‌ های خود عمیقاً ایمان دارد و تحقق پدیده‌ هایی همچون الحاق ناوشکن سهند و زیردریایی‌ های فاتح و غدیر به ناوگان دریایی، بشارت‌ دهنده امکان پیشرفت‌ های روزافزون است.


حضرت آیت الله خامنه‌ ای افزایش آمادگی نیروهای مسلح را موجب بازدارندگی و ترس دشمنان دانستند و گفتند: جمهوری اسلامی قصد آغاز جنگ با کسی را ندارد اما باید آنچنان توانایی‌ های خود را افزایش دهید تا دشمن نه تنها از حمله به ایران بیمناک و هراسان باشد بلکه به برکت همبستگی، اقتدار و حضور مؤثر نیروهای مسلح در میدان، سایه تهدید نیز از سر ملت ایران دور شود.


پیش از سخنان فرمانده کل قوا، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گزارشی با اشاره به آماده‌ سازی ناوشکن سهند، احیای ناوشکن دماوند و ساخت زیردریایی فاتح به‌دست جوانان و متخصصان نداجا و صنعت، گفت: نیروی دریایی ارتش تلاش می‌ کند ضمن ارائه بنایی نو از این نیرو، مظهر اقتدار ملت ایران در دریا باشد و با الهام‌ بخشی به ملت‌ های آزاده جهان، روند رو به افول استکبار در دریا را سرعت بخشد.
در این دیدار، نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: