تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۵۹۹۹
تعداد بازدید: ۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
نشست بهره‌ برداری از فناوری‌ های داخلی در حوزه پیشرانه‌ های دریایی به همت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی برگزار می‌ شود.
به گزارش مارین نیوز، مرکز فن‌بازار ملی معاونت علمی در نظر دارد "نشست بهره ‌برداری از فناوری ‌های داخلی در حوزه پیشرانه‌ های دریایی" را با هدف معرفی دستاوردها و سطح توان فنی مهندسی شرکت‌ های داخلی به رئیس و مدیران سازمان صنایع دریایی برگزار کند.
این رویداد در خصوص استفاده از ظرفیت و توانمندی فناوران بومی، به منظور رفع نیازهای فنی و فناوری در خصوص پیشران ‌های دریایی و حمایت از تولیدات و دستاوردهای داخلی در این حوزه برگزار می‌ شود و  مخاطبان آن متشکل از متخصصین و مسئولین حوزه دریایی و صنعتی از سراسر کشور هستند. 
مدل اجرایی این نشست 1 روزه، مبتنی بر برپایی نمایشگاه ویژه شرکت های منتخب و برگزاری جلسات تخصصی B2B (بنا به درخواست بازدیدکنندگان) حول محورهای اصلی رویداد است.
شركت‌ های منتخب در قالب نمایشگاه، دستاوردها اعم از محصولات و فناوری ‌های خود را در معرض دید بازدیدكنندگان قرار می ‌دهد.
در ادامه نیز جلسات و مذاكرات تخصصی برگزار خواهد شد. همچنین كارگزاران تبادل فناوری مركز فن‌ بازار ملی نیز برای تسهیل فروش و توسعه بازار محصولات شركت‌ های دانش‌بنیان در این رویداد حاضر می ‌شوند.
حوزه‌ های تخصصی این نشست شامل  ریخته گری، شکل دهی فلزات، مدل سازی و قالب سازی، خدمات طراحی، ابزار دقیق، عملیات حرارتی، کنترل و مانیتورینگ با كاربرد در حوزه شهرک های صنعتی است.
بر این اساس آن دسته از شركت های فعال در هر یك از زمینه‌ های كاری فوق (در سطح کشور) كه دارای شرایط عمومی لازم باشند می‌ توانند برای حضور در این نشست ثبت نام نمایند. شایان ذكر است با توجه به تخصصی بودن این رویداد و محدودیت ظرفیت پذیرش، انتخاب شركت های متقاضی حضور در نشست، پس از ارزیابی متقاضیان بر اساس مدارك و مستندات ارسال شده، توسط مركز فن‌ بازار ملی ایران انجام شده و نتیجه به شركت ‌های منتخب اعلام می‌ شود.

لازم به ذکر است، مهلت ثبت نام در این نشست 22 آذرماه 97 می باشد که تا 30 آذرماه تمدید شده است.
شایان توجه می باشد، نشست بهره ‌برداری از فناوری ‌های داخلی در حوزه پیشرانه‌ های دریایی به همت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی دی ماه سال جاری برگزار می شود. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: