تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۰۳
تعداد بازدید: ۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
نشست برنامه ریزی و هماهنگی "بیستمین همایش صنایع دریایی" با حضور نمایندگان ارگانهای دریای کشور در دفتر انجمن مهندسی دریایی ایران برگزار شد.
به گزاش مارین نیوز، جلسه ستاد اجرایی "بیستمین همایش صنایع دریایی" با حضور محمدسعید سیف، رییس انجمن مهندسی دریایی ایران، محمدرضا بهاری و حسن قاسمی به ترتیب دبیر و دبیر کمیته علمی کنفرانس و نمایندگان ارگانها و شرکتهای دریایی کشور با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دفتر انجمن برگزار شد.
همچنین گزارشی از روند دریافت مقالات، بررسی، نحوه انتخاب و دسته بندی آنها و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت برگزاری این دوره از همایش در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران در تاریخ چهارشنبه 21 آذرماه 97 ارائه و در ادامه حاضرین به بیان نقطه نظرات ارزنده و سازنده خود پرداختند. روش و دسته بندی مقالات برای هر نشست بررسی شد و از متقاضیان ارائه کارگاه های آموزشی درخواست گردید تا سریعا اعلام آمادگی نمایند. 
همچنین در این نشست مقرر گردید فعالیت های شرکت های دریایی در این همایش معرفی، موضوع مهم "تحریم و فرصتهای پیش رو صنعت دریایی" در پنلها و کارگاه ها مورد توجه قرار گیرد و تدابیری برای تسهیل حضور دانشجویان اندیشیده شود. 
دبیرخانه همایش اعلام نمود، ثبت نام از طریق سایت کنفراس به آدرس miciran.ir درحال انجام است. 

شایان توجه است، بیستمین همایش صنایع دریایی چهارشنبه 21 آذرماه 1397 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران با برنامه های تخصصی و علمی برگزار می شود. 


جهت ارتباط با دبیرخانه همایش می توانید از طرق زیر اقدام نمایید:
پایگاه رسمی کنفرانس: www.miciran.ir
ایمیل کنفرانس: info@miciran.ir
پایگاه اینترنتی انجمن: www.iraname.ir
ایمیل انجمن: info@iraname.ir
آدرس: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خ پیامبر شرقی، خ شاهد، کوچه وحدت 4، پلاک 8، واحد 4
تلفن: 7-44273495-021

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: