تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۲۱
تعداد بازدید: ۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
نویسنده مقاله در بیستمین همایش صنایع دریایی گفت: برای مدلسازی خوردگی در خطوط لوله پارس جنوبی، مدل را اصلاح نموده که با آن هزینه های خط لوله را با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش های قابلیت اطمینان از طریق بهینه سازی ابعاد خط لوله بهینه گردید.
به گزارش مارین نیوز، نویسنده مقاله Stochastic Based Multi-Objective Optimization of Corroded Gas Transmission Pipelines Using Importance Sampling Technique and Genetic Algorithm در بیستمین همایش صنایع دریایی طی گفتگویی با ستاد خبری این کنفرانس، گفت: مقاله حاضر در مورد یکی از خطوط لوله در خلیج فارس بوده ،که برای مدلسازی خوردگی، مدل را اصلاح نموده که با آن هزینه های خط لوله را با استفاده از الگوریتم ژنتیک و روش های قابلیت اطمینان از طریق بهینه سازی ابعاد خط لوله بهینه گردید.
محمد مهدی شبانی با بیان اینکه این متد قابل استفاده برای خطوط لوله پارس جنوبی می باشد، اظهار داشت: به بیان دیگر این مقاله تلاش دارد تا کارفرما را متقاعد نماید استفاده از آیین نامه های طراحی آمریکا (با کاهش سطح ایمنی اولیه) باعث افزایش فرصت سرمایه گذاری می شود. این پژوهشگر و محقق در پاسخ به چگونگی وضعیت دانشگاه های دریایی کشور، گفت: دانشگاه دریایی ایران به شدت درگیر روابط سیاسی هستند و از این جهت در راستای انتقال دانش به بخش های مختلف مخصوصا صنایع در سطح محدودی عمل می کنند. دانشگاه نفت که من در آن تحصیل می کنم نیز با وجود کاملا صنعتی بودن ارتباط محدودی با صنایع مختلف داشت اما اکنون این ارتباط وضعیت مناسبی دارد. 

گفتنی است، این محقق در زمینه سازه های دریایی، خطوط لوله دریایی فعالیت می نماید.

شایان توجه است، بیستمین همایش صنایع دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری مجموعه های دریایی کشور طی روز 21 آذر ماه 1397 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس - تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: