تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۲۳
تعداد بازدید: ۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
بیستمین همایش صنایع دریایی امروز با برنامه های آموزشی و علمی برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، بیستمین همایش صنایع دریایی برنامه های آموزشی، علمی و تخصصی خود را از امروز صبح آغاز نمود. در این همایش از مجموع 336 مقاله دریافت شده پس از داوری 234 مقاله پذیرفته شده است که 30 مقاله امروز بصورت شفاهی و مقالات دیگر بصورت پوستر ارائه گردید. 
همچنین 5 کارگاه تخصصی در حوزه های مختلف با عناوین توربین های بادی دریایی، طراحی و ساخت ربات کنترلی زیرسطحی (ROV)، جستجو و مانیتورکردن مغروقه ها در دریای شمال توسط کشتی وگا، مدلسازی انواع پروانه و متعلقات سیستم رانش، احتراق در موتورها و انتقال قدرت جهت شناورهای سطحی و زیرسطحی سکوها و سازه های فراساحلی در نرم افزار قدرتمند star ccm و تبیین نقش و جایگاه موسسات رده بندی و روند اعمال الزامات بین المللی فنی و ایمنی قانونی در تهیه طرح های اقتضایی مقابله با تحریم و توسعه دیپلماسی اقتصادی دریا پایه برگزار شد. 
به گفته مسئوولان برگزاری این رویداد در چارچوب برنامه های اصلی انجمن مهندسی دریایی ایران با اهداف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی کشور در زمینه دریا، آشنایی مسئولین، اساتید، محققین و دانشجویان با تحقیقات جاری و ایجاد ارتباط بین محققین، ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت و آشنایی قشر دانشگاهی با نیازهای صنعت همه ساله با همکاری مجموعه های دریایی کشور برگزار می شود. 
بیستمین همایش صنایع دریایی با تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف این کنفرانس عصر امروز چهارشنبه 21 آذر ماه 1397 در کتابخانه ملی ایران به کار خود پایان داد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: