تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۳۹
تعداد بازدید: ۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
مقاله ای تحت عنوان "تعیین راهبردهای کاهش تأخیر تعمیرات شناورها در کارخانجات تعمیر جنوب ایران به روش SWOT" در بیستمین همایش صنایع دریایی ارائه گردید که براساس دانش و تجارب تهیه شده است.
به گزارش مارین نیوز، در بیستمین همایش صنایع دریایی که 21 آذر ماه در تهران برگزار شد، مقاله ای تحت عنوان "تعیین راهبردهای کاهش تأخیر تعمیرات شناورها در کارخانجات تعمیر جنوب ایران به روش SWOT"، توسط محمود قادری که سابقه فعالیت در شرکت ایزوایکو در سالهای 85 تا 92 داشته و طراحی مدل نفتکش ایران فهیم را در رزومه خود دارد، ارائه گردید. 


وی که از این تجربیات و اطلاعات برای اهداف مقاله استفاده نموده است به خبرنگار ما گفت: نقاط ضعف و قدرت، عوامل داخلی و خارجی را در این مقاله در نظر گرفته ایم و در صورت درخواست اجرا پس از تجزیه و تحلیل لازم استراتژی مربوط به آن کارگاه را به کارفرما اعلام می کنیم. 
قادری که 22 سال سابقه کار در شرکتهای کشتی سازی را دارد، گفت: در حال حاضر با چند شرکت مذاکرات و رایزنی های اولیه انجام شده و در حال عقد قرارداد هستیم. 

گفتنی است، این مقاله به اتفاق دکتر جعفر سیاره و دکتر منصور کیانی مقدم از اعضای هیأت علمی دانشگاه چابهار و آقای محسن قادری تهیه گردیده است. 
 
لازم به ذکر است، بیستمین همایش صنایع دریایی با برنامه های آموزشی، علمی و تخصصی و حضور متخصصان، کارشناسان و دانش جویان حوزه دریایی کشور با هدف فراهم آوردن فرصتی مناسب برای متخصصان صنعت، دانشگاه ها و سایر مراکز علمی و پژوهشی جهت معرفی آخرین نتایج و دستاوردهای خود در زمینه های مختلف از جمله روش های نوین توسعه و فناوری های جدید در صنعت دریایی توسط انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری مجموعه های دریایی کشور  21 آذر ماه 1397 در کتابخانه ملی ایران برگزار شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: