تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۲۷۳
تعداد بازدید: ۴۲۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
پیرو درخواست انجمن مهندسی دریایی ایران از اداره مالکیت معنوی کشور، با ارائه مستندات رسمی و طی مراحل قانونی مالکیت استفاده از لوگوی انجمن مهندسی دریایی ایران به ثبت رسید.
به گزارش مارین نیوز، دبیر خانه انجمن مهندسی دریایی ایران در اطلاعیه ای اعلام نمود، با ارائه مستندات رسمی و طی مراحل قانونی مالکیت استفاده از لوگوی انجمن مهندسی دریایی ایران به ثبت رسید. این اقدام پیرو درخواست انجمن از اداره مالکیت معنوی کشور صورت پذیرفت که لوگو انجمن مهندسی دریایی ایران به نمایندگی قانونی آقای دکتر محمدسعید سیف، رئیس هیأت مدیره، و آدرس قانونی انجمن به نشانی تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان شاهد، کوچه وحدت 4، پلاک 8، واحد 4 ثبت و روزنامه رسمی آن منتشر گردید.
لازم به ذکر است، مطابق با ماده 529 و 530 قانون مجازات اسلامی، استفاده بدون مجوز از لوگو توسط افراد حقیقی و حقوقی، تبعات قانونی در پی خواهد داشت. 


دبیرخانه این انجمن اعلام نمود، به اطلاع کلیه اعضای محترم انجمن و جامعه دریایی کشور می ‌رساند، بر این اساس هرگونه اقدام و فعالیت به نام انجمن در نشانی های دیگر غیر قانونی بوده و فعالیت های انجمن مهندسی دریایی ایران تنها از طریق آدرس های ذیل اطلاع رسانی خواهد شد که تنها راه ارتباطی قانونی با انجمن می باشند. 
تنها راه های ارتباطی انجمن مهندسی دریایی ایران:  
تلفن: 7-44273495-021 
دورنما: 44261045-021
وبگاه انجمن: www.iraname.com
ایمیل انجمن: info@iraname.com
آدرس انجمن: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان شاهد، کوچه وحدت 4، پلاک 8، طبقه4، واحد 4



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
بالاخره مشخص شد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: