تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۶۷۹۸
تعداد بازدید: ۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
زیردریایی 2 میلیارد و 600 میلیون دلاری (USS South Dakota (SSN 790 جدیدترین و پیشرفته ‌ترین زیردریایی افزوده شده به ناوگان کلاس ویرجینیای نیروی دریایی آمریکا با قابلیت تهاجمی سریع و استفاده از توان اتمی است.
به گزارش مارین نیوز از cnet، این زیردریایی در فوریه 2019 به عنوان هفدهمین زیردریایی کلاس ویرجینیای نیروی دریایی تعیین شد؛ نیروی دریایی آمریکا امیدوار است که 66 زیردریایی کلاس ویرجینیا را تا سال 2048 داشته باشد. 


در این گزارش تصویری نگاهی می ‌اندازیم به اطلاعات موجود از زیردریایی های کلاس داکوتای جنوبی، ویرجینیا و از جمله دلاویر (USS (SSN 791 که انتظار می ‌رود در سال 2019 به این ناوگان افزوده شود. 


کارآزمایی دریایی "داکوتای جنوبی"
داکوتای جنوبی از یک راکتور هسته‌ ای S9G استفاده می‌ کند که تمام سوخت مورد نیاز این زیردریایی در طول عمر 33 ساله طرح ریزی شده آن را تامین خواهد نمود.


رادارگریزی داکوتای جنوبی
داکوتای جنوبی، که در این تصویر در جشن آغاز به کار رسمیش دیده می‌ شود، رادارگریزترین زیردریایی کلاس ویرجینیا تاکنون به شمار می ‌رود؛ نشریه The National Interest آن را شناور پیشرو در "برنامه تفوق آکوستیک" نیروی دریایی اعلام کرده است. 


داکوتای جنوبی، مانند سایر زیردریایی ‌های کلاس ویرجینیا، از جمله کالیفرنیا (USS (SSN 781، مجهز به لوله ‌های پرتاب MK-48  است. این تصویر یک زیردریایی کالیفرنیا در طی یک تمرین بارگیری مهمات است. 


موشک تهاجم زمینی تامهاوک، که در اینجا در یک پرواز آزمایشی کنترل ‌شده انجام شده توسط نیروی دریایی آمریکا دیده می ‌شود، بخشی دیگری از زرادخانه کلاس ویرجینیا است. هر زیردریایی قادر به پرتا 12 تا از این موشکهاست.


زیردریایی داکوتای شمالی  (USS (SSN 784 که در اینجا در طی یک کارآزمایی دریایی پیش از آغاز رسمی فعالیت دیده می‌ شود، نخستین شناور تولید شده از موج سوم (یا Block III) سری زیردریایی های کلاس ویرجینیا بود.


بدنه ضدفشار بر روی دلاویر USS در سپتامبر 2018 در ایالت ویرجینیا تکمیل شد. این شناور حدود سه ماه بعد به آب انداخته شد.


این زیردریایی کالیفرنیا (USS (SSN 781، هشتمین زیردریایی کلاس ویرجینیا است و این تصویر مربوط به سال 2010 در زمانیست که کار بر روی بدنه ضدفشار آن تکمیل شد.


یو ‌اس ‌اس ایندیانا (SSN 789) شانزدهمین زیردریایی کلاس ویرجینیا است. این تصویر مربوط به یکی از تست های پیش از فعالیت رسمی آن در سپتامبر 2018 است.


ماشینکارها در داخل یو ‌اس‌ اس کلورادو (SSN 788) کلاس ویرجینیا، پیش از آغاز فعالیت رسمی آن در حال چک سلاح ها بر روی Mark 48 یا  Mk 48 هستند که یک مسلسل سبک است. 


یک زیردریایی کلورادو در اسکله پایگاه New London زیردریایی های نیروی دریایی آمریکا در منطقه گروتون ایالت کنتیکت، در روز آغاز فعالیت رسمیتش در 17 مارس 2018 دیده می ‌شود. این زیردیایی پانزدهمین شناور کلاس ویرجینیا است.
یو‌ اس ‌اس ایندیانا در روز آغاز فعالیت رسمیتش در پورت کاناورال ایالت فلوریدا در 29 سپتامبر 2018 دیده می ‌شود.



در ادامه عکس های دیگری را می بینید. 

































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: