تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۲۵۰
تعداد بازدید: ۲۷۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
مدیر مجتمع کشتی سازی خزر شرکت صدرا گفت: این شرکت آمادگی ساخت انواع شناورها، از جمله شناورهای جنرال کارگو و شناور حمل واگن و خودرو که اصطلاحا "رو _ رو" نامیده می‌ شوند را دارد، لذا جای دارد اهتمام ویژه ایی در استفاده از این ظرفیت با توجه به انواع قانون ‌های حمایتی موجود صورت پذیرد و متولیان امر نگاه ملی خود را در تحقق شعار سال عملی سازند.
به گزارش مارین نیوز، مدیر مجتمع کشتی سازی خزر شرکت صدرا در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه "شرکت صدرا - مجتمع دریای خزر" با دارا بودن تجهیزات به روز و نیروی انسانی متخصص، از توان منحصر به فردی در حوزه کشتی سازی و سازه های دریایی برخوردار است، اظهار داشت: این شرکت سابقه درخشان ساخت سکو، جک آپ، انواع شناورهای فولادی شامل یدک کش، لنگر انداز، لایروب، بارج رفع آلایندگی نفتی را در کارنامه اجرایی خود دارد. 
امیر محمود رضوی، اعلام داشت: در حال حاضر نیز پیرو نهایی شدن قرارداد ساخت 5 فروند پایلوت بوت با سازمان بنادر و دریانوردی، پیگیری و انجام پروژه فوق را در دستور کار خود دارد. 
وی ادامه داد: همچنین طی جلسات متعدد با شرکت کشتیرانی دریای خزر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای ساخت انواع شناورها، از جمله شناورهای جنرال کارگو و شناور حمل واگن و خودرو که اصطلاحا "رو _ رو" نامیده می‌ شوند، اعلام نموده است.


رضوی با بیان اینکه برنامه بعدی ما همزمان با پیگیری موارد فوق، استفاده از ظرفیت ‌های صدرا در ساخت شناورهای فلزی و کامپوزیتی مورد نیاز گردشگری و شیلات می باشد، گفت: در این خصوص مذاکرات خوبی صورت پذیرفته است. 


وی خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت ‌های کشتی سازی های داخلی با توجه به سال جهش تولید و دستمزد ارزان نسبت رقبای خارجی امکان رقابت با سایر رقبای بین المللی را فراهم آورده و این درحالیست که این صنعت با یکصد صنعت مرتبط می باشد و امکان ایجاد اشتغال را در بسیاری از حوزه های کاری ایجاد می نماید. 
مدیر مجتمع کشتی سازی خزر شرکت صدرا در ادامه تاکید کرد: جای دارد اهتمام ویژه ایی در استفاده از این ظرفیت با توجه به انواع قانون ‌های حمایتی موجود صورت پذیرد و متولیان امر نگاه ملی خود را در تحقق شعار سال عملی سازند.


لازم به ذکر است، کارخانه مجتمع دریای خزر (صدرا) در ساحل دریای زیبای خزر در شهرستان بهشهر واقع شده است. این کارخانه با مساحتی بالغ بر 510،000 متر مربع دارای امکانات و زیر ساخت های بی نظیری بوده که امکان خدمات مهندسی، ساخت و تعمیر انواع سازه های دریایی فراساحلی و کشتی را فراهم نموده است.
اجرای پروژه های بزرگ و منحصر بفرد طراحی و ساخت سکوی خودبالابر ایران خزر (Jack Up)، سکوی نیمه شناور ایران امیر کبیر، شناورهای پشتیبانی چند منظوره کاسپین و نفتکش 4800 تنی ایران نکاء قابلیت ها و ظرفیت های شگرفی را به لحاظ طراحی، مهندسی، ساخت و راه اندازی در این مجتمع ایجاد نموده که در حال حاضر طراحی و ساخت هر گونه سازه دریایی و شناور مورد نیاز در دریای خزر را امکان پذیر ساخته است.




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
آیا سفارشی جهت ساخت یک کشتی رو رو به این کارخانه داده شده است !!! اصلا پیگیری در این جهت صورت می گیرد !!! راه آهن قزوین رشت انزلی با هزینه بیش از 7000 میلیارد تومانی به این جهت ساخته و تکمیل شد که صادرات و ترانزیت ایران را بی نیاز از کشورهای شمال ایران و به صورت مستقیم و سریع افزایش بدهد !!! بدون داشتن یک کشتی رو رو با قابلیت حمل قطار !!! این همه هزینه کرد عملا خروجی نخواهند داشت !!! اولین حرکت انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله ساخت یک کشتی رو رو با قابلیت حمل قطار در سریع ترین زمان ممکن باید باشد !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
ممکن است ساخت رو رو سالها در ایران طول بکشد بنابراین جایز نیست ظرفیتهای بخش رو رو را مسکوت نگه داریم تا ساخت کشتی تمام شود لذا میتوانیم ضمن ساخت به خرید کشتی نیز فکر کنیم
رضاجمال لیوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
میشه منو هم استخدام کنین من با یه زنو یه دختر۱۳ساله دریه اتاق ۱۶متری در شرایط خیلی سخت زندگی میکنم الانم ۳ماهه بیکارم ۰۹۱۱۷۹۲۷۶۰۱من آرماتوربندی.کمی جوشکاری و بنایی بلدم با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
سلام مدیر محترم کشتی رانی
همسرم با 20 سال سابقه در پروژه‌های سکوهای حفاری بندر عباس میباشد و ليسانس مهندس مکانیک
از شما درخواست دارم که در شهر محل زندگی خود بهشهر مشغول به کار شود با تشکر
09393296881
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: