تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۴۶۰
تعداد بازدید: ۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
به ‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایمنی در محیط کار، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از مدیرعامل و مسئول ایمنی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به جهت رعایت موارد ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سال گذشته، بعنوان واحد برتر HSE استان با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این جلسه با اشاره به اینکه صیانت از نیروی کار باید اولویت هر بنگاه اقتصادی باشد، گفت: کاهش حوادث ناشی از کار، آموزش کار ایمن به کارگران، رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام اپیدمی و پاندمی ویروس کرونا از جمله شاخص های انتخاب شرکت بتاء بوده است.


هادی ابراهیمی افزود: واحد بازرسی کار این اداره کل با تغییر رویکرد در این بخش و توسعه آموزش ها، اجتماعی کردن موضوع ایمنی، افزایش کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار و همراهی مسئولان ایمنی، سبب کاهش حوادث ناشی از کار در هرمزگان شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء نیز در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از آقای ابراهیمی بواسطه حسن انتخاب این شرکت اظهار داشت: هم اکنون شرکت بتاء 50 درصد از عملیات بندری در بندر شهید رجایی (بزرگترین بندر تجاری کشور) را بر عهده دارد که با توجه به گستره عملیاتی زیاد توانسته نماینده خوبی برای جامعه دریایی و بندری کشور در مبحث HSE باشد.
مهدی قائم مقامی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده در راستای بهبود مستمر و رعایت اصول ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محوطه های تحت بهره برداری و کمک به شرکت های همکار در این بخش ابراز امیدواری کرد این روند رو به رشد همچون گذشته باعث بهبود عملکرد واحدها، شرکت و در نهایت مجموعه هلدینگ گردد.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: