تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۵۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
میزان تسهیلات تصویب شده صندوق توسعه صنایع دریایی به بخش صنایع دریایی کشور در هشت ساله دولت تدبیر و امید ۸۲۲ مورد و به مبلغ ۱۲ هزار و 820 میلیارد ریال بوده است.
به گزارش مارین نیوز، تاکنون 645 مورد از این تسهیلات به مبلغ ۴ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال از طریق بانک‌های عامل مصوب و از این میزان مصوبات بانکی تاکنون در حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
تعداد تسهیلات تصویب شده صندوق در سال گذشته 112 فقره و تسهیلات مصوب شده بانکی 82 مورد بوده است. در این سال 141 فقره تسهیلات در صندوق مورد بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است که از این میزان تسهیلات طی چهار سال گذشته ۴۱۲ فقره تسهیلات کم‌ بهره به مشاغل خرد دریایی و به مبلغ ۵۳۲ میلیارد ریال پرداخت شده که ضمن تثبیت حدود ۹۵۰ شغل، باعث اشتغال‌زایی بیش از ۶۰۰ نفر در حوزه دریا شده است.
صندوق توسعه صنایع دریایی علاوه بر کمک به اشتغالزایی در مناطق محروم، ضمن همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و با تشکیل دوره های آموزشی مرتبط با دریا، نسبت به آموزش و ارتقای نیروی کار دریایی در استانهای ساحلی با تشکیل ۱۶ دوره آموزشی برای حدود ۳۰۰ نفر اقدام نموده است.







نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسن رضا صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
ضمن تشکر از مسئولین محترم صندوق بابت ارائه گزارش
امیدواریم با تثبیت و ارتقاء جایگاه چنین صندوق مهمی اقدامات و نتایج عملکرد آن هر چه بیشتر ملموس گردد
Arash
|
United States
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
با سلام ، بهتر ان بود که به جای موارد ارایه شده به شرکت های دریافت کننده اشاره میشد که متوجه بشویم این تعداد فقره تسهیلات به چه اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا شده است و چه تعداد درخواست ارایه شده که این تعداد پرداخت شده است. با تشکر
حسن رضا صفری
|
United States
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
جناب آقای آرش بزرگوار
اگر در زمان تغییر دولت و مسئولیتها نبودیم همین حداقل گزارش نیز ارائه نمی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: