تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۵۹۹
تعداد بازدید: ۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
مدیر گروه طراحی، ساخت و تعمیرات شناورهای متوسط مجتمع سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: طرح ساخت شناور آمبولانس دریایی یکی از طرح‌های خاص است که برای نخستین بار در کشوردر مجتمع ایزوایکو درحال انجام است.
به گزارش مارین نیوز، علی دوله سه‌شنبه شب در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با مدیران و مسوولان طرح ساخت امبولانس دریایی در مجتمع ایزوایکو افزود: بعد از نشست‌های متعدد و شناسایی کامل طرح باتوجه به نوع شناور ، خدمات و نیازهایی که باید برطرف سازد از میان طرح های مختلف به طرحی منسجم رسیدیم که تمامی موارد در آن دیده شده و یک شناور به طور مقاوم، منعطف و کاربردی جهت رفت و آمد و پوشش خدمات اورژانس دریایی در آب‌های خلیج فارس خواهد بود.


وی با قدردانی از اعتماد به توانمندی مهندسان داخلی جهت اجرای این طرح ماندگار بیان داشت؛ آرزوی قلبی ماست بتوانیم درجهت خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها که امری مقدس است در کنار حوزه سلامت و کادر درمان بایستیم.
مدیر گروه طراحی، ساخت و تعمیرات شناورهای متوسط  مجتمع ایزوایکو اظهارداشت: همیشه نگاه به داخل و اعتماد به توانمندی و هوش متخصصان داخلی اتفاق ها و افتخارات بزرگی را برای کشور رقم زده و همین موضوع نقطه عطفی است که دلیل اصلی ماندگار شدن این طرح خواهدبود.


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز با حضور در مجموعه ایزوایکو و بازدید از بخش‌های مختلف در راستای طرح ساخت آمبولانس دریایی ضمن خرسندی از اجرای این شناور در داخل کشور بر ارتباط دوسویه صنعت دریایی و مجموعه علوم پزشکی و حوزه درمان و شناخت بیشتر از نیازها و خدمات حوزه سلامت و ظرفیت های صنعت کشتی سازی تاکید کرد.
دکتر حسین فرشیدی افزود: باتوجه به همجواری استان هرمزگان با دریا و جزیره های خلیج فارس باید خدمات حمل و نقل دریایی در بخش سلامت توسعه داده شود.
وی بیان داشت: همچنین باتوجه به ظرفیت و توانمندی، مجموعه ایزوایکو بهترین انتخاب برای طی این مسیر بوده و پس از انجام و پایان این طرح مشترک به یک دیدگاه واحد دست پیدا می‌کنیم که در ادامه راهگشا خواهد بود.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: