تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۷۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی از برگزاری این نمایشگاه با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و شرکت سپنتاس کیش پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، پیمان مسعودزاده با بیان اینکه در دو سال گذشته اکثر نمایشگاه ها در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده اند، اظهار داشت: هم اکنون با انجام واکسیناسیون گسترده در کشور و رعایت کامل شیوه نامه ‌های بهداشتی، دوازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی پس از دو سال وقفه با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و شرکت سپنتاس کیش، 23 الی 26 خرداد 1401 در مركز نمایشگاه های بین المللی جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.
مسعودزاده هدف از برگزاری این نمایشگاه را با توجه به اهمیت توسعه اقتصاد دریا محور در کشور، توسعه تجارت صنعت دریایی در همه زمینه های این حوزه شامل کشتیرانی، طراحی، کشتی سازی، بنادر، دریانوردی، شیلات، محیط زیست، گردشگری، فراساحل، ... و همچنین آشنایی و اطلاع رسانی عمومی و فرهنگ سازی برشمرد و اظهار داشت: اشاعه فرهنگ دریایی، ایجاد و ارتقاء توسعه روابط علمی و تجاری، افزایش سهم بازار از خدمات بندری و دریایی منطقه ‌ای و جهانی، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان دریایی، ارتقاء سطح علمی – صنعتی حوزه دریایی و دریانوردی، ترویج فرهنگ دریا محور و جذب سرمایه‌ گذاران خارجی و حفظ توانمندی‌ های داخلی و بومی ‌سازی صنعت دریایی کشور از دیگر اهداف این نمایشگاه هستند. 
دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی حضور دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز آموزشی دریانوردی و نیز شرکت های دانش بنیان را از دیگر ویژگی های این نمایشگاه دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان مسئولین، دست اندرکاران و ذینفعان صنایع دریایی کشور پس از چند سال وقفه باشیم. 
گفتنی است، این نمایشگاه در زمینه‌ های مرتبط با سازندگان و تأمین کنندگان تجهیزات دریایی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، بنادر و کشتیرانی، خدمات دریایی و بندری، صنایع فراساحلی، اقیانوس شناسی و علوم جوی، خدمات مشاوره و مهندسی، تحقیقات و آموزش دریایی، شیلات و آبزی پروری و قوانین، استانداردها و کنوانسیون های بین المللی، بانک ها، بیمه ها، فعالان و صاحب ‌نظران این حوزه را گرد هم می ‌آورد.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: