تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۷۴۱
تعداد بازدید: ۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
دوازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و شرکت سپنتاس کیش ۲۳ الی ۲۶ خرداد ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، این نمایشگاه که با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و شرکت سپنتاس کیش ۲۳ الی ۲۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در مركز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركتهای فعال در صنایع دریایی و دریانوردی و صنایع وابسته آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.
سازندگان و تأمین کنندگان تجهیزات دریایی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، بنادر و کشتیرانی، خدمات دریایی و بندری، صنایع فراساحلی، اقیانوس شناسی و علوم جوی، خدمات مشاوره و مهندسی، تحقیقات و آموزش دریایی، شیلات و آبزی پروری و قوانین، استانداردها و کنوانسیون های بین المللی گروه های کالایی این نمایشگاه هستند. 
علاقمندان و فعالان این صنعت مهم و استراتژیک می توانند برای شرکت در این نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن مهندسی دریایی ایران (www.iraname.com) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 7-44273495-021 تماس حاصل نمایند.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: