تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۷۵۵
تعداد بازدید: ۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مهندسی دریایی ایران (نوبت دوم) چهارشنبه 31 فروردین ماه 1401 با حضور اعضای حقیقی و نمایندگان اعضای حقوقی این انجمن برگزار شد.
به گزارش مارین نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن مهندسی دریایی ایران با حضور اعضای حقیقی و نمایندگان اعضای حقوقی این انجمن چهارشنبه 31 فروردین ماه 1401 برگزار گردید. دکتر مهدی عجمی رییس هیات مدیره انجمن در این مجمع ضمن تشکر و خوشامدگویی به اعضای حاضر در جلسه درخواست کرد تا افراد داوطلب جهت تصدی هیأت رییسه مجمع اعلام آمادگی نمایند و به این ترتیب دکتر علیپور رییس سازمان صنایع دریایی، مهندس حسن قمشی رییس گروه دریایی مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مهندس بهمن حروفی از صندوق توسعه صنایع دریایی به عنوان اعضای هیأت رییسه مجمع و مهندس امیر سماواتیان به عنوان منشی مجمع با موافقت تمامی اعضای حاضر در جلسه مشخص گردیدند. 


در ادامه، گزارش مالی انجمن در سال 1400 توسط دکتر پدارم عدالت عضو هیات مدیره و خزانه دار انجمن ارائه شد. 

دکتر علیپور رییس سازمان صنایع دریایی
با توجه به ترمیم و جایگزینی اعضای اصلی و علی البدل مستعفی هیات مدیره و طبق دستور جلسه پس از انجام تشریفات معمول مجمع، با درخواست هیأت رییسه از اعضای حاضر برای کاندیداتوری اعضا جهت عضویت در هیئت مدیره اعلام آمادگی کردند. 
پس از اتخاذ آراء دکتر اشکان بابازده و دکتر محمدامین فیض چکاب به عنوان عضو اصلی هیات مدیره و دکتر سامان رضایی و مهندس سیدابوالفضل هاشمی به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب گردیدند. 
روابط عمومی انجمن ضمن قدردانی از زحمات هیئت مدیره سابق، برای اعضای جدید هیئت مدیره آرزوی موفقیت و توفیق در پیشبرد اهداف انجمن مهندسی دریایی ایران را دارد.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: