تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۷۸۰۳
تعداد بازدید: ۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
شرکت پتروپارس در راستای بومی سازی دانش فشارافزایی گاز ترش فاز 11، دو تفاهمنامه همکاری با نهادهای دانش بنیان زیرمجموعه دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه صنعتی شریف امضا کرد.
به گزارش مارین نیوز، ظهر امروز (دوشنبه 26 اردیبهشت ماه) در آخرین روز از بیست و ششمین دوره نمایشگاه های بین المللی صنعت نفت، دو تفاهم نامه همکاری در خصوص بومی سازی دانش فشارافزایی گاز ترش فاز 11 پارس جنوبی، میان شرکت پتروپارس و دو نهاد دانش بنیان زیرمجموعه دانشگاه های شهید بهشتی و صنعتی شریف امضا شد.
براساس دو تفاهم نامه مذکور که میان سید شمس الدین موسوی؛ مدیرعامل شرکت پتروپارس و مجید زندی؛ مدیرعامل شرکت دانش بنیان انرژی سازان توان افزا و مولایی دهکردی؛ نماینده دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید، بررسی اولیه و مقدماتی در خصوص مطالعات امکان سنجی (از منظر فنی و اقتصادی) فشارافزایی گاز ترش در دریا (فراساحل) پروژه فاز 11 پارس جنوبی به این دو نهاد علمی واگذار شد.
براین اساس شرکت انرژی سازان توان افزا و دانشگاه صنعتی شریف متعهد شده اند تا با بهره گیری از دانش بومی خود، راهکارها و راه حل های اولیه نسبت به موضوع تفاهم را ارائه کنند.
همچنین مقرر شده است تا هریک از طرفین این تفاهم نامه مسئولیت تامین کلیه هزینه های خود در ارتباط با این تفاهمنامه را عهده دار شوند.
مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به شعار امسال و اجرای این طرح برای نخستین بار در کشور گفت: در صددیم تا با انجام مطالعات اولیه و بومی سازی دانش فنی آن، گام بلندی در مسیر خودکفایی صنعت نفت در ساخت داخل برداریم.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: