تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۰۳۷
تعداد بازدید: ۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
"چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری‌ ها و صنایع خلاق دریامحور" اسفندماه سال جاری در بوشهر برگزار می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، این رویداد فناورانه با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان ریاست جمهوری و توسط کارگروه تخصصی توسعه فناوری صنایع دانش‌ بنیان دریایی بنیاد نخبگان استان بوشهر در 4 محور فناورانه با هدف «تجاری‎‌ سازی ایده‌ ها، محصولات فناورانه مساله محور» و «حل نیازهای واقعی صنعت دریایی کشور» برگزار می‌ شود. دانشگاه خلیج فارس نیز در برگزاری این رویداد همکاری می‌ کند.
«صنایع دریایی در محورهای طراحی و ساخت شناورهای خاص، بومی‌سازی تجهیزات دریایی و بندری، زیست فناوری، شیلات و غیره»، «انرژی با محوریت نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی‌ های بادی، سوخت‌ های زیستی، موج و غیره»، «فرهنگ، سلامت، ورزش در موضوعات موزه‌ های علمی، اسباب‌بازی‌ ها،  تجهیزات ورزش‌ های دریایی، رستوران‌ های دریایی و غیره» و «صنایع خلاق دریایی با اولویت‌ کسب‌ و کارهای اینترنتی، صنایع دستی، گردشگری، رسانه‌ های مجازی و نشر دیجیتال، بسته بندی و غیره» محورهای در نظر گرفته شده برای این رویداد فناورانه است.
در خلال برگزاری چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری‌ها و صنایع خلاق دریامحور؛ «پیش‌ رویداد و ایده‌ بازار دانشجویی و دانش‌ آموزی»، «رویداد نیازهای فناورانه و صنایع دریایی کشور» و «نمایشگاه چالش‌ های صنایع دریایی» نیز برگزار خواهد شد.
علاقه‌ مندان برای ثبت‌ نام در این رویداد ملی و کسب اطلاعات تکمیلی تا 15 دیماه سال 1401 فرصت دارند تا به آدرس www.mbe.pgu.ac.ir مراجعه کنند.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: