تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۰۷۲
تعداد بازدید: ۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
نظر به لزوم ایجاد یک سری تحولات و تغییرات در سامانه های نشریات و روند و رویکرد رسیدگی سریع تر، بهینه تر با پاسخگویی شایسته تر به مقالات شما در نشریات انجمن، به طور موقت روند رسیدگی داخلی به مقالات حداکثر تا پایان ماه جاری (30 آذر ماه) با اختلال و کندی روبرو خواهد بود.
مارین نیوز - قابل توجه کلیه همکاران، اعضای هیات علمی، دانشجویان و تمامی نویسندگان مقالات علمی که مجلات علمی پژوهشی انجمن را مورد لطف و عنایت قرار داده و نتایج تحقیقات و پژوهش های علمی و کاربردی خود را به نشریات انجمن ارسال فرموده اند.
ضمن تشکر و قدردانی بابت اعتماد شما به نشریات انجمن و قدردانی بابت اینکه ما را به عنوان ناشر دست یافته های علمی و پژوهشی ارزشمندتان انتخاب کرده، میکنید و خواهید کرد.
نظر به لزوم ایجاد یک سری تحولات و تغییرات در سامانه های نشریات و روند و رویکرد رسیدگی سریع تر، بهینه تر با پاسخگویی شایسته تر به مقالات شما، به طور موقت روند رسیدگی داخلی به مقالات حداکثر تا پایان ماه جاری (30 آذر ماه) با اختلال و کندی روبرو خواهد بود.
قطعا این اختلال موقت و صبر و شکیبایی شما نویسندگان و پژوهشگران ارجمند، نویدبخش اتفاقات خوشایند و ویژه ای در روند آتی رسیدگی به مقالات خواهد شد.
ضمن عذرخواهی مجدد و تشکر بابت صبر و شکیبایی تان، همچنان بخش سابمیت و پذیرش مقالات + داوری و رهگیری سامانه نشریات باز بوده و می توانید مقالات را ارسال، داوری یا رهگیری نمایید.
همچنین از طریق ایمیل نشریات، پذیرای انتقادات و پیشنهادات سازنده شما بوده، هستیم و خواهیم بود.
سپاسگزارم
مهدی عجمی
رئیس هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران و ویراستار علمی نشریات انجمن







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: