تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۱۲۹
تعداد بازدید: ۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
هیأتی از دانشگاه فنی دریایی سن پترزبورگ با هدف آغاز و گسترش همکاری های مشترک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کردند.
به گزارش مارین نیوز، در این بازدید و نشست طرفین به معرفی ظرفیت ‌ها و توانمندی ‌های خود و حوزه ‌های مد نظر برای تعریف همکاری‌ های مشترک پرداختند.


دکتر طه گودرزی، مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی در حاشیه این نشست با اشاره به امکان همکاری با دانشگاه فنی دریایی سن پترزبورگ در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در بخش صنایع دریایی و تحقیقات جوش، گفت: با توجه به قرار گرفتن دپارتمان همکاری‌های بین‌المللی این دانشگاه در بین مراکز سطح یک ملی کشور روسیه؛ چشم انداز و همگرایی خوبی برای همکاری مشترک در سطوح مختلف اعم از چاپ مقاله، راهنمایی مشترک پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برگزاری دوره های کوتاه‌مدت تخصصی به‌ویژه در بخش فناوری جوش و لیزر و آزمایشگاه مجازی مشترک وجود دارد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه فنی دریایی سن پترزبورگ نیز آمادگی و تمایل خود را برای امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه صنعتی امیرکبیر و آغاز همکاری‌های مشترک اعلام کرد.
این هیات همچنین از دانشکده مهندسی دریا، آزمایشگاه‌ها و بخش‌های مختلف این دانشکده بازدید کردند.
در این بازدید و نشست معاون امور بین‌الملل، مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی، رؤسای دانشکده‌های مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی دریا و رئیس مرکز تحقیقات جوش دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر دپارتمان همکاری‌های بین‌الملل، معاون آموزش و رئیس آزمایشگاه لیزر و رئیس دپارتمان امور اداری دانشگاه فنی دریایی سن پترزبوگ حضور داشتند.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: