تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۱۳۷
تعداد بازدید: ۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌ نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد.
به گزارش مارین نیوز، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در جمع مدیران و معاونان این سازمان با بیان اینکه در بخش توسعه تجهیزات بندری و دریایی و همچنین توسعه زیربناها و روبناهای بندری در این مدت اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: یکی از راهبردهای مهم در سازمان، هم راستا کردن بودجه با رویکرد جدید توسعه ‌ای است.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اقدامات و تعاملات توسعه ‌ای این سازمان طی ۳۶ ماه گذشته از شروع دولت سیزدهم، تاکید کرد: به جز اقدامات ارزشمند جذب نیروهای انسانی مورد نیاز متخصص و نخبه از طریق مجاری قانونی، در حوزه توسعه ناوگان دریایی در آب های آزاد و دریای خزر نیز اقدامات بسیار مطلوبی از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب خرید، سفارش ساخت صورت گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بودجه سرمایه ‌ای و توسعه ‌ای در سازمان بنادر باید در مسیر ارتقای خدمات بندری و دریایی و همچنین خدمت به مردم قرار بگیرد.
صفایی آینده نگری را یکی از رویکردهای جدی در دولت مردمی و سازمان بنادر برشمرد و افزود: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید بر اساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلأ تصمیم گرفت و در خلأ حرکت کرد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بخش دیگری از سخنان خود با مهم و حائز اهمیت خواندن سلامت اداری و نظارت مستمر بر گلوگاه‌های شناخته شده فساد، به عنوان رکن اصلی انجام وظایف محوله، تاکید کرد: هرگز اجازه ندهید و فضا و بستری ایجاد نکنید که یک نفر بخواهد و بتواند با آبروی یک مجموعه بزرگ بازی کند.
صفایی همچنین بر جلوگیری از انحرافات قانونی و شناسایی موضوعات و دستورالعمل‌های قانونی به عنوان ملاک عملکرد مدیران سازمان تاکید کرد.
وی از احتجاب در آمدن؛ در دسترس بودن و وقت گذاشتن برای خدمت به مردم را مهم‌ترین فاکتورهای سنجش عملکرد مدیران برشمرد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه فرصت های خدمت به مردم مثل ابربهاری در حال گذر است، خاطرنشان کرد: باید از فرصت های ایجاد شده برای ارائه خدمات مناسب به مردم استفاده مطلوب کنیم و پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: