تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۱۴۱
تعداد بازدید: ۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به اقتصاد دریا و حل مشکلات پیش رو محور توسعه سواحل مکران است و باید مسوولان در هموارسازی مسیر آبادانی و توسعه این منطقه گام بردارند.
به گزارش مارین نیوز، محمد کرمی در جلسه شورای اداری جنوب استان در فرمانداری کنارک اظهار داشت: موقعیت ویژه سرزمینی، ظرفیت های متعدد معدنی و مرزی، وجود تنوع زیستی و دسترسی به آبهای آزاد تنها بخشی از پتانسیل هایی است که به واسطه دریا در اختیار این استان قرار گرفته است.
وی گفت: آینده سواحل مکران بسیار روشن است لذا باید با تلاش فراوان از این وضعیت خارج شویم.
کرمی با اشاره به اینکه سرعت، دقت و کیفیت در اجرای پروژه ها اهمیت فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جوانان و نخبگان استفاده شود چرا که آنان دارای افکار جدیدی هستند.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزیابی عملکرد مسئولان به صورت مستمر صورت خواهد گرفت و بر کار آنان نظارت می‌شود.
وی گفت: باید در بخش‌های مختلف مردم را پای کار آورد و از ظرفیت آنان استفاده کنیم چرا که هر زمان مردم پای کار آمده اند ما موفق بوده ایم.
کرمی با تاکید براینکه باید از سرمایه گذاران استقبال کنیم تا استان سیستان و بلوچستان توسعه یابد، افزود: آینده این منطقه آینده بسیار روشن است لذا باید با تلاش فراوان از این وضعیت خارج شویم.
وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در این استان خاطرنشان کرد: البته باید برای جبران عقب ماندگی های تاریخی این خطه در بخش های راه و آب همه مسئولان تلاششان را مضاعف کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بسیاری از مواهبی که در این استان به صورت خدادادی وجود دارد در سایر کشورها با هزینه های بسیار بدست می آید، اذعان کرد: باید کار کنیم و با کار شبانه روزی منطقه را متحول کنیم.
کرمی با تاکید بر اینکه زمانبندی پروژه های عمرانی به منظور آگاهی از آخرین وضعیت پیشرفت آن ها ضروری است، گفت: قطعا اگر پروژه ها برنامه زمان بندی نداشته باشند مسئول انجام پروژه در اغلب موارد متحمل خسارت می شود.









ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: