تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۱۵۲
تعداد بازدید: ۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
فدراسیونی که به تازگی از قایفرانی منفک شده، در همان فدراسیون استقرار یافته است!
به گزارش مارین نیوز از سایت طرفداری، چهارم دی ‌ماه سال جاری حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه دفتر مشترک فدراسیون ‌های ورزش های «بادبانی» و «دریایی و ساحلی» شرکت و از استقرار دو فدراسیون مهم و پرطرفدار ورزشی در جزیره کیش اظهار خرسندی کرد.
قرار بود این دو فدراسیون در کیش مستقر شوند اما ظاهرا سرپرست فدراسیون بادبانی ترجیح داده جزیره را رها کند و در پایتخت، کیلومترها دور از دریا مستقر شود. نکته جالب‌تر اینکه فدراسیون تازه تاسیس بادبانی در یکی از اتاق‌های فدراسیون قایقرانی مستقر شده و وزارت ورزش و جوانان در حالی دست به انشعاب و افزایش تعداد فدراسیون‌ها زده که حتی ساختمانی برای «بادبانی» پیش‌بینی نکرده است!
فعالیت‌های رشته بادبانی وابسته به دریا بوده و در همین راستا کیش به عنوان مقر اصلی این فدراسیون در نظر گرفته شده؛ و ساختمان فدراسیون‌های «دریایی و ساحلی» و «بادبانی» با حضور وزیر ورزش و جوانان نیز در جزیره افتتاح شد.
خسرو ابراهیمی سرپرست فدراسیون بادبانی در حوزه اقتصاد هم فعال است و پیش‌تر نیز مشخص بود امکان حضور مستمر در کیش را ندارد. غلامرضا امینی رییس بازنشسته فدراسیون قایقرانی و نایب‌رییس کنونی بادبانی هم در حال حاضر در پایتخت حضور داشته و بدین ترتیب هیچ یک از مدیران فدراسیون تازه تاسیس، دو هفته هم در کیش دوام نیاورده‌اند.
فدراسیون قایقرانی به صورت موقت یکی از اتاق‌های خود را در اختیار بادبانی گذاشته است تا این فدراسیون کارهای اداری خود را انجام بدهد و سپس محلی برای بخش اداری خود در تهران در نظر بگیرد.
قرار بود با انتقال فدراسیون بادبانی به کیش، این فدراسیون از منابع، امکانات و حتی بودجه منطقه آزاد کیش استفاده کند اما مشخص نیست منطقه آزاد از راه دور هم به این فدراسیون کمک می‌کند یا خیر.
باید دید فدراسیون نوظهوری که قرار بود به صورت تخصصی فعالیت و درآمدزایی کند، به بار مالی جدیدی تبدیل شده یا سرپرست دیگری انتخاب می‌شود تا بتواند دوری از تهرانِ بی‌دریا را تاب بیاورد!








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: