تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۱۶۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مشاور دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در امور توسعه سواحل مکران گفت: نیروی دریایی این آمادگی را دارد تا زمین و امنیت مورد نیاز سرمایه گذران را در سواحل مکران فراهم کند و با آن‌ها وارد یک سرمایه گذاری مشپترک شود.
به گزارش مارین نیوز، رضایی، مشاور دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در امور توسعه سواحل مکران در سلسله پیش نشست‌های چهارمین همایش ملی توسعه سواحل مکران با محوریت حکمرانی و تاکید بر دیپلماسی و اقتصاددریامحور که در محل شورای روابط سیاست خارجی برگزار شد، گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش از سوی رهبر معظم انقلاب مکلف به توسعه سواحل مکران شده و دولت و مجلس نیز از طرف رهبری مکلف به همکاری شده اند. بااین ما اوصاف امیدوارم بتوانیم سند توسعه سواحل مکران را تدوین کنیم.
وی افزود: مقدمات اینکه بتوانیم ماده‌ای را در برنامه هفتم توسعه ایجاد کنیم رقم خورده و از لایه کارشناسی عبور کرده و به تصویب قوه مقننه هم رسیده و امیدواریم این مهم رقم بخورد.
رضایی بیان کرد: اگر ما نتوانیم ظرف ۸ تا ۱۰ سال آینده توسعه به معنای واقعی را در سواحل مکران را ایجاد نکنیم قطعا این منطقه دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت. از این رو طبق گزارش که در دیدار ۷ آذر با رهبر معظم انقلاب ارائه داده شد ایشان فرمودند که بنده شخصا از طریق روسای قوا این موضوع را پیگیری می‌کنم؛ لذا ما در راستای این اتفاق کارگروه‌های دیگری را هم تقویت کردیم تا بتوانیم در ذیل اتفاقاتی که باید در سواحل مکران اتفاق بیفتد برنامه ریزی کنیم.
وی به استقرار ۱۰ تا ۱۱ مجموعه دانش بنیان در حوزه سواحل مکران اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی این آمادگی را دارد تا زمین و امنیت مورد نیاز سرمایه گذران را در سواحل مکران فراهم کند و با آن‌ها وارد یک سرمایه گذاری مشپترک شود.
گفتنی است این نشست با محوریت دانشگاه امام صادق (ع) ون نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: