تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۱۷۵
تعداد بازدید: ۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تا پایان سال، ۶۰ طرح اقتصادی با اشتغال ۱۲۵۰ نفر در بوشهر با محوریت طرح ‌های دریامحور اجرایی می‌ شود.
به گزارش مارین نیوز، علی باستین اظهار داشت: اجرای طرح‌های اقتصادی با محوریت اشتغالزایی از اولویت‌های مدیران استان در سال جاری است و برای تحقق آن از تمام ظرفیت استان استفاده می‌کنیم.
وی افزود: حجم سرمایه گذاری در طرح‌های اقتصادی بویژه طرح‌های دریامحور از قبیل پرورش آبزیان رشد چشمگیری داشته و امیدواریم این روند تداوم یابد.
معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: برای دهه فجر امسال ۶۰ طرح اقتصادی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در استان پیش بینی شده که انتظار داریم ۱۲۵۰ شغل جدید ایجاد کند.
باستین تصریح کرد: اجرای طرح‌های پایین دستی پتروشیمی و همچنین طرح‌های گردشگری و صنایع دستی نیز جزو اولویت‌های حوزه اشتغال و سرمایه گذاری است و بخش خصوصی در این حوزه‌ها حمایت می شود.
وی اضافه کرد: چند طرح بزرگ حوزه صنعت نفت نیز تا پایان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که سهم بالایی در اشتغال استان دارند.
باستین بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، بیش از ۱۸۰۰ هکتار اراضی جدید برای پرورش آبزیان در اختیار متقاضیان قرار گرفته که بالغ بر ۲۰۰۰ شغل جدید در استان ایجاد خواهد کرد.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: