تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۱۷۶
تعداد بازدید: ۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
معاون سازمان بازرسی کشور به بازرسی هرمزگان دستور داد تا موضوع بررسی سفارش کار برخی از شرکت‌ های داخلی به خارج کشور را با وجود توان تولید داخلی بررسی کند.
به گزارش مارین نیوز، در جریان سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان هرمزگان، احمد اسدیان از مجتمع کشتی سازی ایزوایکو بندرعباس بازدید کرد.


وی در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف مجتمع با مدیران حاضر گفت‌وگو و مشکلات و دغدغه‌های آنان را شنید.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور پس از شنیدن مشکلات مربوط به این مجتمع پیشنهاد داد که جلسه‌ای با حضور مسئولان شرکت کشتیرانی و این مجموعه؛ برای رفع برخی چالش‌ها بین این مجموعه و کشتیرانی برگزار شود.
وی‌ همچنین به بازرسی امور تولیدی هرمزگان دستور داد به برخی از موضوعات مطرح شده از جانب مدیران این مجموعه از جمله مسئله فسخ برخی از قراردادهای مطرح شده و بررسی سفارش کار از سوی برخی دستگاه‌ها به کشورهای دیگر علی‌رغم داشتن توان داخلی نیز ورود و موضوع را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کنند.
وی خواستار استفاده و بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی شد.
اسدیان تاکید کرد؛ بخشی از کار سازمان بازرسی کل کشور در حوزه حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید به مقوله نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور باز می‌گردد.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی گفت: سازمان بازرسی کل کشور این موضوع را به جد در دستور کار دارد و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود از تولید داخلی حمایت می کند.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: