تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۵۱
تعداد بازدید: ۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
گروه‌ های شرکت‌ کننده در بخش ایده ‌بازار چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری ‌ها و صنایع خلاق دریامحور، ایده‌ های خود را ارائه کردند.
به‌گزارش مارین نیوز، دانش‌‌ آموزان شرکت‌ کننده در بخش ایده‌ بازار رویداد، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن، ایده‌ های خود را پس از ویرایش و تقویت برای داوران توضیح دادند.


آزاده میروکیلی یکی از داوران بخش ایده‌بازار این رویداد به خبرنگار کمیته رسانه رویداد ملی کارافرینی، نو‌آوری‌ها و صنایع خلاق دریامحور گفت: داوری این بخش ایده‌بازار این رویداد را یک گروه ۶ نفری از استادان و متخصصان بخش‌های علمی رویداد انجام دادند.
این داور اضافه کرد: از هر گروه منتخب، یک نماینده به‌مدت ۳ دقیقه به معرفی ایده خود می‌پردازد و سپس به مدت ۲ دقیقه باید پاسخگوی پرسش‌های داوران باشند.
میروکیلی افزود: تیم داوران ایده‌ها را با پارامتر‌هایی چون طرح مسئله، تناسب راه‌حل، شفاف بودن ارزش پیشنهادی، شناسایی مشتریان، اعتبارسنجی مدل کسب درآمدی، ارائه حرفه‌ای، تمایز با رقببان و ساختار هزینه می‌‌ سنجند.
داور این رویداد گفت: ایده‌های خوبی از نظر علمی ارائه شده که بیشتر آن‌ها در حوزه‌های زیست‌پزشکی، زیست‌فناوری دریا و صنایع خلاق دریامحور است.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: