تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
رئیس چهارمین رویداد ملی کارآفرینی، نوآوری‌ ها و صنایع خلاق دریامحور گفت: آینده دانش ایران در دستان و افکار دانش ‌آموزان است و این رویداد نگاه ویژه ‌ای به دانش ‌آموزان آینده‌ ساز دارد.
به‌گزارش مارین نیوز، رئیس این رویداد ملی در آیین پایانی بخش ایده‌بازار دانش‌آموزی در سالن دانشکده نفت و گاز دانشگاه خلیج‌ فارس گفت: رویداد کارآفرینی دریامحور از سال ۱۳۹۴ در دانشگاه خلیج‌فارس آغازبه‌کار کرد و در رویداد دوم نیز رویکرد گردشگری دریایی و کاردستی‌های دریایی بخشی از آن رویداد بود.


سعید جامعی افزود: رویداد چهارم هم سه بخش دارد که ایده‌بازار دانش‌آموزی، ایده‌بازار دانشجویی و بخش هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان بخش‌های آن هستند که متناسب با نیازمندی‌های بازار به محصولات دانش‌بنیان، شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد شرکت کردند تا ایده‌های خود را به نمایش بگذارند.
او اضافه کرد: در چهارمین رویداد کارآفرینی، نوآوری‌ها و صنایع خلاق دریامحور، دانش‌آموزان اولویت ما بودند که باید حضور می‌داشتند.
رئیس این رویداد گفت: آینده ایران را دانش‌آموزان می‌سازند و باید به ایده‌های آنان توجه جدی کرد تا توانمند شوند؛ البته باید برای این ایده‌ها برنامه داشت.
جامعی با اشاره به سطح بالای علم در استان بوشهر افزود: استادان و داوران بخش‌های گوناگون این رویداد همگی از استان بوشهر هستند  که نشان از توانمندی بالای استادان و آموزش‌دهندگان است و به آن می‌بالیم.
او با اشاره به این‌که از میان ۲۳ تیم، ۵ تیم برگزیده می‌شوند، گفت: مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج‌فارس و بنیاد نخبگان استان بوشهر از همه گروه‌های شرکت‌کننده حمایت معنوی می‌کند تا به افق‌های روشن پیش رو برسند.








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: