تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۶۳
تعداد بازدید: ۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
بازرس انجمن مهندسی دریایی ایران از کلیه فعالان جامعه دریایی دعوت نمود تا ضمن به روزرسانی عضویت، در مجمع این انجمن حضور فعال داشته باشند.
به گزارش مارین نیوز، بازرس انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: انجمن مهندسی دریایی ایران به عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین انجمن در حوزه دریا از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده و در تدوین، پیگیری و تصویب قانون توسعه و حمایت از صنایع دریایی که منجر به تشکیل شورایعالی صنایع دریایی و صندوق توسعه صنایع دریایی شد، تشکیل موسسه رده بندی ایرانیان، ایجاد و توسعه همایش و نمایشگاه های بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی و غیره به ایفای نقش پرداخته است. 
پیمان مسعودزاده افزود: آخرین مجمع عمومی این انجمن پس از یک دوره اختلافات داخلی نهایتا در بهمن ماه 1399 توسط و به میزبانی شورای انجمن های علمی وزارت علوم برگزار گردید. 
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پس از گذشت 2 سال از تصدی هیئت مدیره، مجمع عمومی عادی سالیانه بطور فوق العاده انجمن با مجوز وزارت علوم برای انتخاب هیئت مدیره و بازرس جدید بیست و چهارم اسفند ماه سال جاری (مورخ 1401/12/24) برگزار می گردد. 
بازرس انجمن مهندسی دریایی ایران از کلیه فعالان جامعه دریایی دعوت نمود تا ضمن به روزرسانی عضویت، در این مجمع حضور فعال داشته باشند. 
مسعودزاده در پایان گفت: امید آن می رود با آموختن از تجارب تلخ گذشته و پس از یک دوره گذار، جامعه دریایی با همدلی و هم زبانی و مشارکت حداکثری دور جدید فعالیت های خود را آغاز نماید. 







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: