تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۶۷
تعداد بازدید: ۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
عضو ارشد انجمن مهندسی دریایی ایران گفت: این انجمن قابلیت های بزرگی داشته است و به همین دلیل، حائز اعتبار است؛ اما در ادامه همت اعضا است که با هم اندیشی و همکاری کارهای بزرگ گذشته را تکرار کنند.
به گزارش مارین نیوز، بهمن حروفی ابراهیمی از اعضای ارشد انجمن مهندسی دریایی ایران، در خصوص انتخابات هیات مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران که در ۲۴ اسفند سال جاری برگزار می شود در گفتگو با اقتصاد سرآمد با تاکید بر اهمیت شاکله وجودی انجمن اظهار داشت: انجمن اهمیت دارد زیرا بر تصمیم سازی و تصمیم گیری می تواند اثر گذار باشد، به شرطی که فعال باشد و با قدرت به کار بپردازد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی رکود در انجمن به مباحث گوناگون داخلی و خارجی اشاره کرد و مجموع شرایط حاکم بر کشور را در نظر آورد و گفت: انجمن باید به طور جدی فعالیت کند و از ابعاد مختلف تلاش کند. یکی اینکه از نقطه نظر علمی حرکت کند و در بخش دیگر، به مطالبه گری بپردازد و صدای مجموعه باشد. فقط درون گرا بودن کافی نیست و صرف کار علمی لازم است اما کافی نیست و حتما باید برون داد مشخصی به دولت و مردم داشته باشد.
این عضو انجمن مهندسی دریایی ایران با تشریح اهمیت حمایت اعضای انجمن از نظر فکری و عملی افزود: بسیار مهم است که اعضا از ظرفیت واقعی انجمن چگونه استفاده کنند و برای همکاری و استفاده چقدر انگیزه داشته باشند.
انجمن مهندسی دریایی پیشتر دارای گرید الف بوده اما حالا به رکود چندساله دچار شده است
ابراهیمی با اشاره به شدت و ضعف فعالیت ها در عموم انجمن ها، حضور جدی و موثر اعضا را کارساز خواند و افزود: انجمن مهندسی دریایی ایران پیشتر دارای گرید الف بوده است که درجه بسیار بالا و ممتازی است؛ اما اکنون به طور دقیق نمی توان گفت با توجه به رکود چندساله، این انجمن در چه سطح کیفی قرار دارد.
اگر اعضا انجمن را ظرف مناسبی برای کار و فعالیت می دانند باید وارد شده و کار کنند
وی با اشاره به دستاوردهای انجمن در گذشته افزود: این انجمن قابلیت های بزرگی داشته است و به همین دلیل، حائز اعتبار است؛ اما در ادامه همت اعضا است که با هم اندیشی و همکاری کارهای بزرگ گذشته را تکرار کنند. اگر اعضا انجمن را ظرف مناسبی برای کار و فعالیت می دانند باید وارد شده و کار کنند.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: