تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۷۰
تعداد بازدید: ۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
جمعی از کارگران مجتمع ایزایکو مقابل درب اصلی مجتمع در بندرعباس به دلیل نبود طرح طبقه بندی مشاغل عدم، پرداخت حقوق پرسنل پیمانکار و عدم پرداخت ۴درصد بازنشسته ها، تجمع کردند.
به گزارش مارین نیوز، در ادامه نارضایتی های صنفی روزهای گذشته کارگرانی که در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزایکو) مشغول کارند، تعداد زیادی از این کارگران صبح روز گذشته مقابل درب ورودی محل کار خود تجمع کرند.
این کارگران همچنان پیگیر مطالبات خود هستند و دلیل این اعتصابات خود را نبود طرح طبقه بندی مشاغل عدم، پرداخت حقوق پرسنل پیمانکار و عدم پرداخت ۴درصد بازنشسته ها عنوان کردند. 
به گفته این کارگران، خودداری مدیران مجموعه از ارائه پاسخ قانع کننده؛ باعث شده تجمع صنفی آنها وارد چندمین روز خود شود.


مدیر روابط عمومی این مجتمع در پی این تجمع در تماس با خبرنگاران و اصحاب رسانه اعلام نمود، صبح امروز هنگام ورود پرسنل به مجتمع به دلیل ممانعت تعدادی از کارگران از ورود پرسنل و پیمانکاران به مجتمع تجمعی به وجود آمد که تعدادی از آنها بطور پراکنده درخواست هایی مبنی بر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و پرداخت حقوق برخی از پیمانکاران را داشتند.
وی تاکید کرد اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل کارگران این مجتمع از شهریور ماه امسال با انتخاب مشاور طرح شروع شده و در حال حاضر فرآیند قانونی آن طی می شود طبیعی است پس از اخذ تاییده ها از مراجع ذیربط اجرای آن شروع خواهد شد.
وی همچنین بیان داشت حقوق پرسنل مجتمع و پیمانکاران آن بطور مرتب ماهیانه پرداخت گردیده بطوریکه پرسنل هیچ حقوق معوقی نداشته و همچنین مطالبات پیمانکاران و حقوق پرسنل آنها ماهیانه پرداخت شده و مستندات مالی آن به مراجع ذیربط ارسال گردیده است.
ایشان از همه همکاران خود درخواست نمود در این شرایط حساس هوشیاری خود را حفظ نموده تا بهانه ای برای سوء استفاده معاندین و بیگانگان فراهم نگردد.





منبع: موج
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
0
سلام حق مسلم باکارگر هست دروغ نگید بیشترین درآمد دارند ولی کمترین حقوق به پرسنل داده میشود گردن کسی نندازید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: