تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۷۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی ساخت نخستین شناور لایروب هاپر بارج کشور در بندر نوشهر خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین چالش‌ های بنادر شمالی بویژه بندر نوشهر موضوع لایروبی است گفت: با حمایت‌ های سازمان بنادر و دریانوردی کشور، طراحی این لایروب از حدود ۶ ماه پیش آغاز شده و عملیات ساخت این پروژه توسط شرکت صدرا در حال انجام است.
وی افزود : این لایروب که نخستین دستگاه هاپر بارج چند منظوره ساخت داخل کشور به شمار می‌ رود با دانش کاملاً بومی و بهره گیری از توانمندی های داخلی طراحی و ساخته می‌شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌ بینی‌ های صورت گرفته، کار ساخت نخستین لایروب هاپر بارج کشور در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ نهایی و تا پایان همان سال در بندر نوشهر به بهره‌ برداری ‌خواهد رسید و این یکی از بزرگترین دستاوردهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران است.
به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران،‌ گفتنی است که یکی از ویژگی‌ های مهم این لایروب، اجرای عملیات نامحدود لایروبی در داخل و بیرون حوضچه بندر نوشهر به شکل بسیار مطلوب است و از همه تکنیک‌ ها و دانش‌ های لایروبی در آن استفاده شده است.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: