تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۲۸۷
تعداد بازدید: ۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
استاندار مرکزی از تشکیل ستاد معین اقتصاد دریا در استان خبر داد و گفت: این استان به دریا راه ندارد اما صنایع دریا محور دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
به گزارش مارین نیوز، فرزاد مخلص ‌الائمه صبح دوشنبه در نشست با صنعتگران و کارآفرینان استان مرکزی که با حضور رئیس قوه قضائیه در اراک، افزود: فعالیت بیشتر صنایع استان مرکزی با تولیدات کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت است.
وی بیان کرد: برای رفع مشکلات صنایع استان مرکزی تلاش‌های زیادی صورت گرفته و اقداماتی در حال انجام است و یکی از اقدامات مهم، تشکیل ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی است.
استاندار مرکزی ادامه داد: این استان به دریا راه ندارد اما صنایع دریا محور دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
مخلص‌الائمه بیان کرد: در راستای توسعه صنایع دریامحور در استان مرکزی، سفری به منطقه مکران صورت گرفت و مذاکرات خوبی در این سفر صورت گرفت تا بتوان از ظرفیت صنایع این استان بهره‌گیری بیشتری صورت گیرد.
وی گفت: در یک سال و نیم اخیر ثبات و آرامش قابل توجهی در صنعت استان مرکزی بویژه در بخش کارگری رخ داده است که امید است روز به روز افزایش یابد.
استاندار مرکزی اضافه کرد: همراهی کارگران با دولت سیزدهم در این استان مشهود است و انتظار است این قشر بیش از پیش در راستای کمک به توسعه کشور و تولیدات با کیفیت قدم بردارند.
وی بیان کرد: استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران دارای رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی، رتبه اول صنایع ریلی و رتبه برتر در حوزه پالایشگاه است.
استاندار مرکزی ادامه داد: همچنین این استان دارای رتبه‌های برتر در بخش کشاورزی است و جزو ۱۰ استان برتر در حوزه صادرات غیرنفتی است.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: