تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۳۱۶
تعداد بازدید: ۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
شركت ملی نفت ایران در نظر دارد تامین خدمات شناورهای فراساحلی مورد نیاز خود را به روش ساخت، مالكیت و بهره برداری (BOO) و در قالب خرید خدمت تضمینی، طبق شرایط و مدارک مربوطه و آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره ۴ قانون بودجه سال 1401، از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار کند.
به گزارش مارین نیوز، طبق اعلام مدیریت سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران، شرح عملیات پروژه تأمین مالی به همراه ساخت و بهره برداری از شناور به منظور ارائه خدمات شناوری مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران پس از اخذ گواهی نامه ها و مجوزهای لازم از دستگاه های ذیربط در قبال دریافت حق الزحمه است.
بر این اساس، محل ساخت شناور الزاماً می بایست در ایران باشد و محل بهره برداری از شناورها و ارائه خدمات شناوری به شرکت ملی نفت ایران، آب های خلیج فارس و دریای عمان خواهد بود.
همچنین مدت زمان اجرای موضوع قرارداد، دوره ساخت شناورها به مدت ۲ سال و دوره بهره برداری از شناورها و ارائه خدمات شناوری به شرکت ملی نفت ایران 10 سال جمعاً به مدت ۱۲ سال از زمان تنفیذ قرارداد خواهد بود.
لازم به ذکر است، شناورهای مورد استفاده توسط سرمایه گذار به منظور ارائه خدمات شناوری باید الزاماً نو و ساخت ایران باشد و شناورهای تعمیر، بازسازی و یا نوسازی شده قابل قبول نخواهد بود.
از متقاضیانی كه دارای شرایط هستند دعوت می‌شود حداکثر تا هفت روز پس از چاپ آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد ارزیابی كیفی اقدام و تا چهارده روز پس از اتمام مهلت یاد شده، اسناد استعلام ارزیابی كیفی را تكمیل و عودت نمایند.
دریافت و ارسال كلیه اسناد از طریق سامانه تداركات الكترونیكی دولت (ستاد) به نشانی www.setadiran.ir انجام‌ شده و مناقصه‌ گران باید نسبت به ثبت‌ نام در سامانه ستاد و دریافت گواهی امضای الكترونیكی اقدام کنند./





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: