تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۸۳۲۳
تعداد بازدید: ۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
فرماندار عسلویه در خصوص آتش‌ سوزی در اسکله بندر نخل تقی این شهرستان گفت: در این حادثه ۵ فروند شناور لنج دچار آتش‌ سوزی بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد شد.
به گزارش مارین نیوز، سید علی هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آتش ‌سوزی در اسکله بندر نخل تقی عسلویه، اظهار داشت: ساعت سه بامداد امروز 5 فروند شناور لنج تجاری در اسکله نخل تقی عسلویه دچار آتش‌ سوزی شد.
وی از مهار آتش‌ سوزی در این اسکله خبر داد و بیان کرد: با تلاش و همکاری آتش‌ نشانان شهرهای نخل تقی، عسلویه و منطقه ویژه پارس جنوبی این آتش‌ سوزی مهار شد.
فرماندار عسلویه با اشاره به اینکه 5 فروند شناور لنج تجاری در این حادثه حریق شدند خاطرنشان کرد: در این حادثه 4 فروند شناور لنج باری از 100 درصد و یک شناور دیگر نیز 25 درصد دچار آتش‌سوزی شد.
هاشمی از جداسازی دیگر لنج‌ ها از این حریق خبر داد و ادامه داد: با توجه به جداسازی لنج‌ های دچار حریق شده توسط مالکان به مابقی شناورهای موجود در اسکله بندر نخل تقی آسیب وارد نشده است.
وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است تصریح کرد: اسکله بندر نخل تقی با کاربری صیادی ساخته شده، ولی شناورهای تجاری نیز به دلیل نبود فضای لازم در این اسکله لنگر انداخته‌ اند و همین امر سبب ازدحام شناورها در این اسکله و خطر وقوع آتش‌ سوزی همواره این شناورها را تهدید می‌ کند./




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: