تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۱۷۳۸۸
تعداد بازدید: ۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

پایان تعمیرات دکل دریایی مدرس تا یک ماه دیگر

مدیرعامل کشتی‏سازی بحرگسترش هرمز از تحویل دکل حفاری دریایی شهید مدرس پس از پایان تعمیرات اساسی در این شرکت تا اوایل آبان ماه سال جاری خبر داد.

حمید قاسمی‏زاده در گفت‏وگو با خبرنگار مارین نیوز افزود: برای نخستین بار در کشور تعمیرات یک دکل حفاری دریایی به یک مجموعه داخلی واگذار شد و این تعمیرات که از اوایل سال جاری آغاز شده؛ در مراجل پایانی است و طی یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: پس از تکمیل تعمیرات، این سازه دریایی از سوی شرکت بحرگسترش در اختیار کارفرما (شرکت ملی حفاری) قرار خواهد گرفت تا این شرکت آن را به محل مورد نظر خود برای عملیات حفاری انتقال دهد.

به گفته وی، تعمیرات انجام‏شده شامل تعمیر جک‏های هیدرولیک، تغییر برخی سیستم‏های لوله‏کشی، جابچایی تجهیزات حفاری، بازسازی قسمت مسکونی، رنگ و سندبلاست بدنه و قسمت‏های داخلی و مهندسی محل‏های جابجایی دکل دریایی شهید مدرس بوده است.

مدیرعامل کشتی‏سازی بحرگسترش هرمز در مورد وضعیت مناقصه واگذاری تعمیرات دکل دریایی شهیدرجایی نیز گفت: این مناقصه هنوز مسأله مالی دارد و کارفرما منتظر تعمیر اعتبار است تا طبق آن، پکیج‏های کاری را به ما اعلام کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
  کار خوبی بود، امیدواریم درست تعمیر کرده باشین نره وسط دریا ریپ بزنه. خوبه دقیقا سر یک ماه تموم بشه! حداقل یه عکس می گذاشتین که رنگ شدن رو نشون بده این عکس ک نشون دهنده تازه تعمیر شدن و نو نوا شدن این دکل نیست!
میری
|
Russian Federation
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
  جناب آقای مهندس قاسمیزاده واقعا شاید گفت اولین پروژه ای است که بموقع تمام شده است.قطعا برنامه ریزی درست وبکاری گیری نیروهای فعال می تواند دلایل این کار ارزشمند باشد. انشالله سایر پروژ ه ها به همین شکل بموقع تمام شود وباعث افزایش مشتریان گردد.
اشنا
|
Russian Federation
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
  ايزوايكو، از اين وعده و وعيدها زياد داده ايد. وقتي كان تمام شد و سكو رفت بأيستي مصاحبه و قال و قيل تبليغاتي انجام داد !!!!!!.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستگو
|
Russian Federation
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
0
  بنده حقیر به توانمندی و پشتکار بچه های کشتی سازی هم واقفم و هم ایمان دارم. در جریان تعمیر این سکو این مسئله به اثبات رسید ، تلاش کارگران . مهندسین و تکنسینها بسیار عالی بود. بحث رنگ و سند بلاست شد لازم است بگویم ، این قیمت قیمت دقیق نیست قیمتی چک بلوچی و گتره ای است. متاسفانه بحث قیمت در بحر گسترش غیر کارشناسی است. اگر ملی حفاری جای ما بود با این قیمت که به ما داده است سکو را نظافت هم نمی کرد؟ سند بلاست و رنگ پایه ها خودش داستان دارد.با شومن بازی بعضی آقایان درست نمی شود.صنعت در هر موردی با حاشیه ها و شومن بازی منافات دارد آنهم صنعت مریض کشتی سازی؟!ما منکر مشکلاتی مانند تحریم و غیره نیستیم ، به نظر بنده آنچه که پدر کشتی سازی را در آورده این حاشیه هاست و بس. نوکترنتون می شم که کار دوستان خودتون رو بزرگ ببینید.انصاف داشته باشیم ،هر چیز را جای خودش ببینیم ، توی ظهر مرداد کارکر روزمزد وقتی از داخل پایه ها بیرون می آمد می شد مثل لبو سرخ . خوب نیست بیرون گود بنشینیم و بگیم لنگش کن. به امید روزی که گفته هایمان به شعور تبدیل گردد.
شاهد
|
Russian Federation
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
0
0
  آقای راستگو شما اصلا معلوم است که منظورتان چه میباشد، لطفا اول تکلیف خودتان را با صنعت و مدیران و کار و رنگ و کارگر و مردادماه و قیمت مشخص نموده و سپس درخواست و خواهش خود را بیان نمایید. به امید آنکه شعارهایتان با شعور همراه باشد.
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
0
  آقا من 15 بار متن این آقای راستگو رو خوندم نفهمیدم منظورش چی بود انتقاد می کرد تبریک می گفت غر می زد راه نشون می داد چی گفت.......... من که می گم باید بری تو تیم هسته ای عضو بشی خوب می تونی منظورت رو بیان کنی!
ارسال نظر