تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۱۷۵۶۶
تعداد بازدید: ۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

مدیر کشتی‏سازی صدرای بوشهر استعفا داد

رییس کارخانه کشتی‏سازی جزیره صنعتی صدرا در بوشهر در واکنش به تغییر سیاست‏های این شرکت بزرگ دریایی کشور از مسؤولیت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار مارین نیوز، سلمان ضربی که از مدیران توانمند صنعت کشتی‏سازی ایران محسوب می‏شود و پروژه‏های مهمی چون ساخت اولین کشتی کانتینربر در مجتمع ایزوایکو و نفتکش‏های افراماکس در صدرا را مدیریت کرده، از مسؤولیت خود کنار رفت.

ضربی اواخر هفته گذشته از کارگران و مدیران کشتی‏سازی صدرا در بوشهر خداحافظی و استعفای خود را تقدیم مسؤولان صدرا کرد.

گفته می‏شود برخی دیگر از مدیران ارشد صدرا که در پروژه‏های مهمی چون افراماکس مسؤولیت دارند نیز، قصد استعفا از مسؤولیت‏های خود را دارند.

در پی واگذاری سهام 62 درصدی قرارگاه سازندگی خاتم‏الانبیاء به قباد چوبدار، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت آبادراهان پارس، وی تحت عنوان سودده نبودن فعالیت‏های دریایی بویژه در بخش کشتی‏سازی، در صدد تعطیل فعالیت‏های صدرا در این حوزه برآمده است.

بروز اعتراض جامعه دریایی کشور در این زمینه موجب شد تا در مقطع کوتاهی، قرارگاه خاتم این واگذاری را متوقف کند؛ اما مجددا و ظاهرا با رفع مسایل حقوقی این واگذاری انجام و سیاست‏های مدیریت جدید صدرا بار دیگر در دستور کار قرار گرفت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
د-ریزبین
|
Russian Federation
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۰/۱۰
0
0
  معلوم است این گزاره ها از همان گور بلند است که خود از اول کشتی خر بودند واز کشتی سازی خوششان نمی آمد امروز نیز این گزاره ها را انتشار می دهند تا نگویند این کشتی خران کشتی ساز نیستند وبا کشتی سازی مخالف هستند و نمی توانند کشتی استاندار بسازند
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
  تقصیره خودشه به خدا ، هزار بار بهش گفتم ، همون اشتباهی رو کرد که کربلایی کرد: آخه پسرم ، عمرم ، کشتی سازم: حالا که اثبات می کنی با سرعت زیاد می شه کشتی ساخت ، بدون مشکل بزرگترینش رو هم ساخت ، باید برت دارن تا نون خیلی ها رو آجر نکنی ، حالا که کلا همه منتقدین ساخت کشتی در داخل رو می بری رو هوا اونم با ساخت یک ساله یک کشتی 113 هزار تنی ، کاری می کنن که یکی بیاد کلا صنعت کشتی سازی رو ببره زیر سوال. آخه کی بهت می گه باید یک ساله یک کشتی 113 هزار تنی بسازی ، معجزه می کنی...... ؟ ادعای خدایی می کنی........ باید ورت دارن ، حقته ، همه اونهایی که اینجوری کار کردند حقشون همینه ، تا درس عبرتی بشه برای بقیه تا از این کارا نکنن.
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
  ای علمای کشتی ساز من اعلام خطر می کنم. ای دانشجویان کشتی سازی من اعلام خطر می کنم. ای کارگران کشتی سازی من اعلام خطر می کنم. اگر می خواهید بیکار نمانید حتما رشته خودتون رو عوص کنید کشتی سازی در ایران از دست رفت و مرد اگر می خواهید در جشن کشتی ساز کشان کشتی رانها به عنوان دسر خورده نشوید رشته خود را عوص کنید.
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
  نادرشاه یادت می یاد: برای اولین بار در ایران کارخانه کشتی سازی ساختی و کشتی توپدار ساختی تا در برابر انگلیسی ها حرفی برای گفتن داشته باشی ولی وقتی مردی، کشتی سازی و کشتیهایت پس از چندی پوسیدند و از بین رفتند. و همه فراموش کردند که فقط تو بودی که در تاریخ ایران کشتی ساختی آنهم داخل مرزهای ایران. حال به تو می گویم ، به تو ای نادرشاه...... آسوده بخواب و حرص نخور........ تو تنها نیستی ، تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است.
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
  مریدی شیخی را گفت : یا شیخ، کشتی بسازیم یا بخریم ، شیخ مرید را به ظربتی به دو قسمت مساوی تقسیم نمودی ، مریدان قلاف کرده و آب دهان قورت داده و پرسیدند: یا شیخ اشتباه این نگون بخت چه بود : شیخ همی گفت: این سفیح بعد از 11 سال سابقه کشتی سازی در پارس نمی داند که کشتی ساز باشد یا کشتی خر ، همانا فرق آنها در ساز و خر باشد ، چو ساختی همانا خر خواهی شد و چون خر شدی (کشتی خر) کسی را با تو کاری نیست.
حسن کچل
|
Russian Federation
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
  آواز مخالفان صنعت کشتی سازی با صدای محمد نوری: ما برای ، اینکه کشتی سازان ، ویران شوند ، خون دلها خورده ایم ، چوب لای چرخ هاگذاشته ایم. ما برای ، اینکه بوشهر ، با خاک یکسان شود چه بلاها آورده ایم ، چه کارها کرده ایم لالالالالالالا...... لالالالالالالا..... لالالالالالالا.... لالالالالالالا......
دریایی
|
Russian Federation
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
  باسلام_اسم این شرکت از دریا گرفته شده.کارش با دریاست.اگه نمیتونن مدیریت کنن واسه چی خریدنش...........متاسفم. واقعامتاسفم
دوست
|
Russian Federation
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
0
0
  وقتی خبر استعفای مهندس ضربی وعکس ایشان را در سایت خبری مارین نیوز دیدم ، دلم به درد آمد و افسوس به حال مدیران فعلی صدرا خوردم. جناب آقای چوبدار محترم : کاش اندکی واقع بین بودید و به این راحتی چنین سرمایه های انسانی را از دست نمی دادید. جناب آقای لیراوی ، که اکنون با در دست گرفتن مدیریت منطقه جنوب شرکت صدرا ، تیشه به ریشه صنعت کشتی سازی ومدیران این مجموعه زده اید ، یادتان باشد و مراقب باشید که این سرنوشت با این مدیریت فعلی روزی برای شما نیز رقم خواهد خورد. کاش حداقل شاهد خبری از مراسم تودیع و تشکر در شأن مهندس ضربی بوده و از زحمات چند ساله ایشان تشکر میگردید ، هرچند که همه میدانیم و می دانند که هرگز نمیتوان ذره ای از زحمات شبانه روزی ایشان را جبران نمود. مسئولین محترم صدرا، یادتان باشد و هرگز فراموش نکنید و در تاریخ صدرا ثبت نمایید که : اگر مهندس ضربی ، مهندس مروج ، مهندس عزیزی و دیگران دربخشهای مدیریتی و اجرایی نبودند و ایزوایکو را ترک نکرده بودند ، هرگز قادر نبودید پروژه افراماکس را به واقعیت امروز برسانید که به عنوان برگ زرینی در تاریخ صدرا از آن یاد کنید. ...کاش قدردان بودید و قدر شناس... درپایان برای مهندس ضربی و تیم همکاران خاصشان، که همچون خانواده ای درصنعت کشتی سازی این مرز و بوم، باهم متحد میباشند، آرزوی موفقیت روز افزون داشته وامیدواریم درجایگاهی شایسته ، شاهد هنرنمایی صنعتی ایشان باشیم. آقای ضربی عزیز ، هر چند بر همه واضح است و میدانیم که دلخور و رنجور گشته اید ، اما میخواهیم بدانید که : رقیب نیز چنین محترم نخواهد ماند. (دوستی از ایزوایکو)
صدرایی
|
Russian Federation
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
0
0
  با سلام . قابل توجه اونایی که مهندس صفری رو نقد میکردند ، اول مهندس ضربی بعد آقای x بعد آقای Y بعد هم تمام کارکنان صدرا پر . پول املاکو ماشین آلاتشم تو جیب آقای چوبدار، صنعت کشتی سازی هم جزو خاطرات خوش کارگرای راه سازی میشه . چینی ها هم خوشحالو خندان میشن به به به به .دست مریزاد آقای چوبدار
سیدحسین میرشفیعی
|
Russian Federation
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
0
0
  خوب شد رفت کسی که نتونه توی این قطار بمونه باید پیاده شه . همین
ارسال نظر