کد خبر: ۲۲۱۹۸
تعداد بازدید: ۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

مديرعامل مستعفي کشتيراني ج.ا.ا ، کشتيراني در دوران برزخ قرار دارد

مديرعامل مستعفي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران با بيان اين ‌که کشتيراني در دوران برزخ به سر مي‌برد، گفت : بلاتکليفي موجود باعث مي‌شود خطوط کشتيراني خارجي سهم ما از حمل ‌و نقل دريايي را بگيرند.

به گزارش مارین نیوز، محمد حسين داجمر در خصوص آخرين وضعيت راه‌اندازي مجدد خطوط کشتيراني به کشورهاي اروپايي، اظهار کرد : واقعيت آن است که کشتيراني هم‌اکنون در دوران برزخ به سر مي‌برد و اين وضعيت به ضرر ماست، چراکه خطوط کشتيراني خارجي سهم ما در حمل ‌و نقل دريايي را مي‌گيرند.

وي با اشاره به توافق هسته‌اي، تصريح کرد: با توجه به برزخي که در رابطه با لغو تجريها وجود دارد، سهم کشتيراني از حمل‌ و نقل دريايي کاهش يافته است و بر عکس خطوط خارجي سهم خود را افزايش داده‌اند.

وي با اشاره به اين ‌که بازار جهاني حمل‌ونقل دريايي در رکود به سر مي‌برد، يادآور شد: به احتمال فراوان از اواخر سال جاري ميلادي توافق هسته‌اي اجرايي مي‌شود و آينده خوبي را براي فعاليت‌هاي کشتيراني پيش‌بيني مي‌کنيم.

مديرعامل مستعفي کشتيراني جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد: به ‌طور قطع با اجرايي شدن توافق هسته‌اي، کشتيراني از پوسته کنوني بيرون آمده و فعاليت‌هاي خود را گسترش خواهد داد.

تا ساعاتي ديگر مراسم توديع محمدحسين داجمر و معارفه محمد سعيدي به‌ عنوان مديرعامل جديد کشتيراني جمهوري اسلامي ايران در محل اين شرکت برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مقدم
|
Russian Federation
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
  سلام .مستعفی ؟!
سعید
|
Russian Federation
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
  محمد سعيدي به‌ عنوان مديرعامل جديد کشتيراني جمهوري اسلامي ايران معرفی شدند
مقدم
|
Russian Federation
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
  سلام . هنوز در شوک اینکه آقای داجمر با سالها تجربه در امور کشتیرانی آن هم هدایت امور درشرایط بحرانی و رکود بدون اینکه خم به ابرو بیاورد .مانده ام . لا اقل به این مطلب همه اذعان داریم که داجمر =با هدایت مراتب به ساحل امن در شرایط بد . حالا چه شده که استعفا یا در جای دیگری مشغول خواهد شد نا خود آگاه ذهن شنونده بخش خصوصی را در گیر این موضوع می نماید که شرایط شرکتهای کشتیرانی های بگونه ایی شده که دیگر حتی توان مدیران قوی این بخش را هم از آنان سلب کرده ؟ . بخشی که خواه نا خواه وابسته به هلدینگ بزرگ مالی بوده و در هر زمان که نیاز بوده توسط هلدینگ مربوطه شارژ میگردیده چه در خصوص حمل کالاهای وارداتی توسط وزارت بازرگانی و چه پرداخت یارانه توسط سازمان تجارت ،ما به ازای ارائه سرویس های منظم در لاین های خاص . با افزایش قیمت سود شناورهای ایرانی صدای همه مدیران این شرکتهای هلدینگی در شمال و جنوب کشور در آمده که می توانید نمونه آنها را در سایت های متفاوت از قبیل مانا و تجارت مشاهده بفرمایید . با همه حمایت هایی که از آنها می شود باز در خصوص تعرفه های بندری گلایه دارند . اما این نکته برای ما که در بخش خصوصی این صنعت هستیم یک تداعی را بهمراه دارد و آن اینکه : خدا اینها را ببیند و به ما رحم کند . که نه بر کنار می شویم نه می توانیم استعفا نماییم . از جایی هم حقوق نمی گیریم باید حقوق هم پرداخت کنیم . جایی برای ما در معادلات تجاری در نظر گرفته نمی شود که مثلا چنانچه اگر قرار شد یک میلیون تن گندم وارد شود بیست هزار تن آن را به بخش خصوصی اختصاص دهند . هلدینگی هم نیست که در این روزهای سخت که توام با تحمیل قیمت های گران سوخت و تعرفه بندری است دست ما را بگیرد تا چنانچه در آینده گشایشی در امور شد بتوانیم تاوان آن را بدهیم و هم اینکه اعتبار خود را نزد مجموعه ایی که خودمان ایجاد کرده ایم و بر گرد سفره آن نانخور ها جدید نشانده ایم را حفظ کند که حداقل قافیه مدیریت از دستمان بیرون نرود . ! راستی ؟ مارین نیوز عزیز شما جایی را سراغ ندارید که درمانی برای درد ما داشته باشد . ؟
ارسال نظر