کد خبر: ۳۱۲۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

کشتی اقیانوس پیمای ایران - کاشان به کشتیرانی تحویل داده می شود

آزمایش نهایی دریانوردی کشتی اقیانوس پیمای ایران - کاشان با موفقیت در آبهای خلیج فارس به پایان رسید.
آزمایش نهایی دریانوردی کشتی اقیانوس پیمای ایران - کاشان با موفقیت در آبهای خلیج فارس به پایان رسید.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس گفت: در آزمایش نهایی دریایی کشتی اقیانوس پیمای ایران - کاشان در مدت پنج روز، 250 مایل دریایی معادل بیش از 460 کیلومتر  را پیمود. 
حمید رضائیان اصل افزود: موتور، ماشین آلات، سامانه ناوبری، سکان و بدنه کشتی در این آزمایش ارزیابی شد. 
وی گفت: این کشتی تا 2 ماه آینده بطور رسمی به سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تحویل داده می شود. 
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس گفت: کشتی اقیانوس پیمای ایران - کاشان 187 متر طول ، 30 متر عرض و 16 متر ارتفاع دارد . 
حمید رضائیان اصل افزود: این کشتی ظرفیت حمل 2 هزار و 200 کانتینر را دارد. 
کشتی اقیانوس پیمای ایران - کاشان با 9 هزار تن وزن ،21 گره دریایی سرعت دارد و همه مراحل طراحی و ساخت این کشتی ، بدست متخصصان داخلی و مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته شده است. 
این سومین کشتی اقیانوس پیما بعد از کشتی های ایران - اراک و ایران - شهر کرد است که در این مجتمع ساخته شده است. 
تعمیر انواع شناورها ، طراحی و ساخت انواع سازه های نفتی و گازی از فعالیت های مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس است. 
این مجتمع در37 کیلومتری غرب بندرعباس واقع است. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
1
1
ضمن عرض خسته نباشید به همه عزیزان در ایزوایکو فقط ذکر یک نکته در بیانات جناب آقای رضاییان عزیز و آن اینکه بر اساس چه مستندی ادعای این را ایزوایکو داردکه تمام مراحل طراحی این شناور در داخل و بدست عزیزان انجام شده است ؟؟؟
کاش قبل از بیان هر جمله ای صحت آن بررسی گردد تا حمل بر تناقض گویی و ادعای گزاف نگردد.
درس است که زحمات عزیزان در این مدت بسیار طولانی تا به سر انجام رسیدن پروژه نباید نادیده گرفته شود ولی به قول معروف تا این حد پیاز داغ رو زیاد کردن واقعا جای تعجب داره،،، در نهایت همه عزیزان ایزوایکو خسته نباشند و ارزوی موفقیتهای بیشتر در تحویل نفتکشهای شرکت نفتکش ایران.
پاسخ ها
kia
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
قابل توجه شما دوست عزیز :
از سال 80 تا 90 بک کشتی اقیانوسپیما از 90 تا 94 در اوج تحریم 2 کشتی اقیانوسپیما در زمان مدیریت مهندس رضاییان ساخته شده ک شتیهایی که پول آن توسط مدیران وفت دهه ی هشتاد خرج شد و تعهد و زیان برای امروز ماند نفتکشها هم همینظور در دهه ی هشتاد پولهای آن توسط مدیران وقت هزینه شد و فقط تعهد ماند که البته یکی از آنها تحت کلاس بی وی فرانسه به آب اندازی شده ست
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
1
جناب kia عزیز
اگر مطلب را کامل و با دقت خوانده باشید بحث بر سر ادعای طراحی کامل کشتی در داخل بوده است نه پول پروژه که چه کسی برده و چه کسی نبرده،،،چون بنده حقیر در حد و اندازه پیگیری پولهای پروژه نبوده و نیستم و نخواهم بود.
لطفا دقت بفرمایید،،،
باتشکر
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
دوست عزیز ناشناس
گذارش مدیریتی یک مجموعه باید شامل کلیات باشد
این که طراحی و ساخت و تامیین توسط چه شرکتهایی انجام شده توسط مدیران داخلی ارایه میشود و این ربطی به سیر داغ پیاز داغ ندارد
و ارایه این جزییات در زمان محدود گذارشگران قابل ارایه نمیباشد
در زمانی که تحریمهای کمر شکن تمام صنایع دریایی و نفت و گاز را فلج کرده بود ایزوایکو با اقتدار و با وجود مشکلات مالی فراوان هر دو کشتی را بهتر از قبل تحویل داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
متاسفانه دلارهای اسکناس در صنعت تعمیرات کشتیها به جیب عربها و چینیها میرود بعد ما اینجا بر سر ساخت یک عدد یا دو عدد کشتی در سال بحث و جدل میکنیم اگر واقعا" دنبال اشتغال زایی و درآمد و گره باز کردن از مشکلات دریایی هستیم بایستی هر چه سریعتر صنایع تعمیرات و داکینگ کشتیهای اقیانوس پیما را راهاندازی کنیم و به بیراهه ساخت کشتی فعلا نرویم مگر اینکه دنبال پوز دادن و گرفتن امتیازاتی از دولت به بهانه ساخت کشتی باشیم و بخواهیم منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح دهیم که ناکنون هم همین طوری بوده است.
متخصص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
آقای KIA حرفهای شما خیلی جالب بود فکر کنم خواب نما شدید
همه در این صنعت میدانند آقای رضاییان و دوستان اطرافشان ضعیف تریند و فقط به واسطه روابط سیاسی هنوز هستند
...........دروغ را آنقدر بزرگ بگو که همه باور کنند......
وای بر ما و این صنعت ............
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
0
تلاشهای دوستان قابل تقدیر است. خسته نباشید جناب رضاییان و دوستان. فقط خدا کند بعد از کسب تجربه به فکر فرار از این صنعت و هدر دادن تجربه های بدست آمده نباشید
ارسال نظر