کد خبر: ۳۲۹۰۸
تعداد بازدید: ۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

جامعه دریایی در انتظار پاسخ کشتیرانی ج.ا.ا

با انتشار خبری مبنی بر مذاکره کشتیرانی ج.ا.ا و کشور کره برای ساخت یک سری مگا کانتینر و تانکر به ارزش حدود 650 میلیون دلار، با پیگیریهای صورت گرفته از دفتر مدیرعامل این شرکت در خصوص صحت آن، تاکنون پاسخی از دفتر ایشان به این پایگاه خبری واصل نگردیده است.
به گزارش مارین نیوز، پیرو درخواست پایگاه خبری – تحلیلی دریایی ایران از آقای دکتر محمد سعیدی مدیریت محترم کشتیرانی ج.ا.ا مبنی بر صحت خبر مذاکرات اخیر شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) با صنایع سنگین هیوندای (HHI) برای قرارداد ساخت یک سری کشتی از نوع مگا کانتینر و تانکر به ارزش حدود 650 میلیون دلار، با پیگیریهای صورت گرفته تا کنون پاسخی برای این درخواست از دفتر ایشان به این پایگاه خبری واصل نگردیده است. 
این پایگاه امیدوار است با جوابگویی مدیریت محترم کشتیرانی بتواند برای جامعه دریایی کشور در این خصوص شفاف سازی و اطلاع رسانی کامل نماید. 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ALI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
3
سلام
لطفا سیوال خود را کارشناسی تر و مشخص اعلام نمایید شاید پاسخ دریافت نمایید. ایا برای خرید کشتی باید از شما مجوز گرفت؟
پاسخ ها
جوان بیکار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
اقای علی محترم
سلام و عرض ادب - ظاهرا جنابعالی خبر قبلی را یا مطالعه نکردید و یا دقیق مطالعه نکردید که به نقل از روزنامه tradewins و عینا صحبتهای مدیریت محترم کشتیرانی منعکس شده.
اما راجع به خرید کشتی، نخیر قرار نیست از بنده و جنابعالی اجازه گرفته شود و قرار هم نیست هر مدیری بنا به مصلحت حوزه خودش بدون در نظر گرفتن منافع ملی و بیکاری جوانان این مرز و بوم عمل کند. ظاهرا جنابعالی در خانواده خودتان جوان بیکار و جویای کار ندارید که چگونه پدر و مادر و خانواده را در تنگنا قرار داده و باعث شرمندگی شده است. ظرفیت های خوبی در کشور وجود دارد، اگر خوب مدیریت شود. امیدوارم قضاوت های تند و سریع نکنیم چو ناظر همه اعمال ما خداست.
ALI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
2
2
سلام دوست عزیز
با تشکر از استدلال بسیار عالی جنابعالی بنده هم پسرم با مدرک دکترا بیکار است . بنده می خواستم یکی از مسیولین محترم کشتی سازی یا مسیول محترم سایت جواب بدهد با دلیل و برهان البته نظر جنابعالی بسیار متین می باشد انشالله دست اندر کاران این مسیله را به چالش بکشند تا بتوان برای همیشه این مشکل حل شود.
مطمین باشید که هیچکدام نظری نخواهند داد چون اینکاره نیستند.
منتفع
|
United States
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
1
1
سلام
لطفا نظرات زیر را که در خبرگزاری فارس در ذیل این خبر منتشر شده را در این مکان هم منتشر نمائید:
در نشست خبرنگاران اعزامی به بندرعباس

اشک مدیرعامل ایزوایکو درآمد/ همه حمایت می‌کنند و هیچ کس/ توان اجرایی صنعت کشتی‌سازی بر زمین مانده است
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950919000174








جابر

۱۳:۱۶ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

نمی دانم چرا احساس می کنم در دوره ی قاجاریه زندگی می کنم





ناشناس

۱۴:۰۵ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

این موصوع باید با نظارت نمایندگان استان در مجلس بررسی شود. اگر نمایندگان استان از منافع مردم خودشون دفاع نکنن یه جای مسله ایراد داره. و اگر این شرگت با. این توانمندی در معاملات و مناقصات حذف شده دولت باید توضیحاتی قانع کننده داشته باشد در غیر اینصورت دولت رانت خواری دارد و فساد مالی و مدیریتی همزمان به جان صنعت کشتی سازی افتاده.





ناشناس

۱۴:۵۳ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

خدایا کی از دست این دولت راحت می شیم





مگر مرغ همسایه غازه!!!

۱۶:۵۶ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

اقتصاد مقاومتی با بیگانه پرستی همخوانی ندارد.





ناشناس

۱۵:۳۲ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

تاریخ ایران مملو از خیانت است





فایننس بی وجدانی

۱۷:۳۸ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

منم اشکمم دراومد در سال اقتصاد مقاومتی که اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی باید انجام داد این قرداد همچون سمی مهلک برای اقتصادمان بود. اخر بی وجدانی است ایا میدانید با ساخت هر فروند کشتی چند نفر اشتغالزایی میتوان کرد






ناشناس

۱۳:۲۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

دولت صنایع بزرگا نابود می کنه و میگه دولت نمی تونه
کاری بکنه صنایع کوچولوموچولو را حمایت می کنه ، فقط
پس برجام چی که هر روز ی لشکر هزارتایی میاند ایرانا
غارت کنند ؟ از دولت لیبرال و غربگرا غیر از این توقع دارید ؟!





ناشناس

۱۴:۲۰ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

ننگ بر دولت لیبرال






محسن

۱۳:۳۷ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

انسان می ماند چه بگوید!






مدافع

۱۳:۴۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

شرمت باد ای آنکه با کره ای قرارداد بستی وایرانی را گرسنه گذاشتی





مرتضی

۱۴:۲۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

آدم دلش کباب میشه متن رو می خونه :(






ناشناس

۱۳:۵۴ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

درود بر این مدیرعامل غیرتمند و مسلمان ایرانی






ناشناس

۱۳:۵۶ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

تا صنعت کشورمون از حالت خصولتی در نیاد همین میشه، واقعیت اینه که ما خیلی نیروهای نخبه ولی مدیران نابلدی داریم و به دلیل عدم شایسته سالاری سه میلیارد دلار سرمایه گذاری به همین راحتی نابود میشه!






ناشناس

۱۳:۵۹ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

برادر ارجمند
1- اینکه آلمانی های نمی خواهند شما کشتی ساز شوید از آن حرفهاست...حالا می خواهید گواهی نامه ها را ایرانی کنید و با زد و بند و اشک تاییدیه و گواهینامه بگیرید و ....
2- با این طرز تفکر که شما دارید حق دارند به شما کار ندهند و نباید بدهند.
3- در این جو سازی توجه داشته باشید که قرارداد کره به صورت فاینانس بوده لذا کارفرمایان شما پولی ندارند. اگر شما درست مدیریت می کردید و اعنماد سیستم را جلب می کردید بانک های ایرانی هم از پروژه های شما حمایت می کردند.
4- تحویل دیر هنکام و گران و بی کیفیت پروژه باعث می شود گاها دولت حاظر شود حقوق 5300 نفر شما را تقبل کند ولی کار را به دیگری بدهد....چون بعضا کار که می کنید ضررتان بیشتر است برای کارفرما و دولت.
5- کسانی که موجب ضرر و آسیب به کشور و هدر رفت بیت المال در مجموعه شما شده اند ( مدیران ) باید معرفی شوند و به محاکم سپرده شوند
6- اینکه خودتان هم نمی دانید به چه کمکی نیاز دارید مایع تاسف است





ناشناس

۱۴:۵۰ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

کمتر ماله بکش





ناشناس

۱۵:۳۳ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

میکشی ها ولی غیر حرفه ای .. با واردات چی گیرت میاد ..
توجه کردین غیر وارد کنندگان بقیه دارن از دولت مینالن .





ناشناس

۱۵:۴۵ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

خجالت بکش از این یاوه گویی وقاحت هم حدی دارد. خیانت اصلی بی توجهی به گسترش صنایع بنیادی داخلی متوجه غرب زدگان بیسواد ولی پرمدعایی است که از همان زمان قاجار تا بحال و در اشکال گوناگون مناصب تصمیم گیری و نظر سازی را اشغال و با چرندیات به ظاهر کارشناسانه به جامعه القا‌‌ء می کنند که کشور ما چاره ای جز نوکری برای واردات فناوری از غرب استعمارگر را ندارد. متاسفانه یک مشت سیاستمدار عافیت طلب کم اطلاع هم با این سفارشات خارجی بزرگترین خدمت را در پیشبرد اهداف این وطن فروشان انجام می دهند.






عزیزی اصفهان

۱۴:۰۴ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

دستهای پشت پرده گلوی اقتصاد کشور را فشرده اند.






ناشناس

۱۴:۱۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

دولتی که پول نفت میگیره و میخوره چه نیازی به تولید ملی داره؟
فکر کنم باید آدم های خارجی استخدام کنیم تا کمکمان کند که غذا بخوریم.






بابک دوست صفت

۱۴:۲۸ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

اگه ظرفیت هست و استفاده نمیشه این خیانت به کشور هستش و منافع ملی، اگه نه قضیه ایران خودرو و رانت و اشک تمساح هستش که بازم باید روش شه قضیه،






ناشناس

۱۴:۳۲ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

آقای مدیر خداوند صبرتان دهد.تا کی قرار از تکنوکرات ها ضربه بخوریم؟






افشاری

۱۴:۳۳ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

5 ماه دیگه از شر این لیبرالهای کاسه لیس غرب، راحت میشیم به امیدخدا.






مهرانی

۱۴:۳۹ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

اجرای برجام از سوی غرب و اقتصاد مقاومتی از سوی دولت فقط روی کاغذ به اجرا درامده است . هیچ تفکر اقتصادی و تولیدی مبتنی بر ظرفیتهای داخلی در دولت یازدهم به صورت کلان تا به امروز به شکل عملاتی اجرا نشده و طرحهای اقتصادی که با بوق کرنا و تبلیغات بی حد به مردم معرفی شده در دولت قبلی شروع گشته و دولت یازدهم به نام خود سند زده است . کل هنر اقتصادی این دولت محدود شد به چند سبد کالا در ابتدای کار و بسته های کاغذی خروج از رکود و رونق اقتصادی که کارکردی همچون دستمال کاغذی داشت و دیگر هیچ . کارنامه پر از خالی دولت یازدهم و وعده های عمل نشده قبل و بعد از تشکیل دولت جدید و اقدامات اسفناک در از بین بردن تجیزات و زیرساختهای صنعت هسته ای و بستن قراردادهایی با شرکتهای خارجی در حالی که توان تولید آنچه در قرارداد قید شده در کشور وجود دارد اشک هر کسی را میتواند جاری کند و درست در نقطه مقابل در صنعت بی کفیت خودرو سازی دولت حاضر نیست هیچ تلاشی در جهت تنبیه خودروسازانی که گاه جان مردم را به خطر میاندازند به بهانه واهی حمایت از تولید داخلی بنماید






عسکریه

۱۴:۴۳ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

به نظرم نباید یکطرفه به قاضی رفت. باید عملکرد کشتی ساز ایرانی و کیفیت کارش مورد بررسی قرار بگیره. متاسفانه مثل صنایع خودروسازی خودمون ما جز اولین ها در آسیا بودیم، سالها از فروش خام فروشی نفت توانستیم منابع مالی بزرگ را به صنایع خودمان تزریق کنیم اما هیچ وقت توان رقابت و عرضه اندام با رقبای خارجی را چه از لحاظ قیمت مثل چینی ها و چه از لحاظ کیفیت مثل کره و ژاپنی ها نداشتیم.
باید به این باور برسیم که مشکلات ما سخت افزاری نیست، ما نتوانستیم سیستم مدیریت فنی، مالی و کاری را در کشور خودمان هم رده با رقبای خودمان ارتقا بدیم.
به طور مثال در همین مصاحبه صحبت از میلیاردها درآمد سالانه می شود اما در طرف دیگر می گویند کارگران ما به این باور رسیدن که اگر پرداخت حقوق خودشان چند ماه عقب بیافتد باید کار را ادامه بدهند!





ناشناس

۱۴:۵۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

ببخشین مس این همه کشتی های اقیانوس پیما و غول پیکر رو کی ساخته





ناشناس

۱۵:۵۹ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

این چرندیات وطن فروشانه فقط به درد روزنامه های زنجیره ای می خورد و نزد متخصصین واقعی خریداری ندارد. مثلا اگر از تاریخ کشتی سازی چیزی می دانستی اذعان می کردی که ژاپن و کره با چه محصولات بی کیفیتی این کار را آغاز کرده اند در حالیکه صنایع دریایی ما هم این الآن هم دستاوردهای شگفت آوری عرضه کرده است. بزرگترین دشمن پیشرفت ایران عزیر ما نه مدیران فاسد که باصطلاح روشنفکران بیسواد ولی پرمدعایی هستند که نوکری اجنبی را توجیه و تءوریزه می کنند.






زارع

۱۴:۵۳ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

احتمال بسیار این وسط پای حق دلالی و کمیسیون‌های کلان مطرح است!






حسین

۱۴:۵۷ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

آقای مدیرعامل! آیا تاکنون در پرداخت حقوق و مزایای شما هم تعویق وجود داشته است؟
در صنعتی که کارگر به حق و حقوق خود نرسد، هیچ انتظاری بیش از این نمی توان داشت.






سید مرتضی محمدیان

۱۵:۱۰ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

سلام بر غيور مردانی
همچون مدیر عامل ایزوایکو که با تمام توان در خدمت جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی هست.
خدا نگهدار شما در تمامی عرصه ها باشد
ما مردم باشما هستیم،يا على مدد
مسئولین بیگانه پرست بروند به غاز چرانی






ناشناس

۱۵:۲۳ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

می‌گه‌کا‌رگرمازیر۱۰۰دلارحقوق‌می‌گیره‌یعنی‌کمتراز۴۰۰هزار‌‍‌‌‌‌‌
تومن‌دروغ‌ازاین‌بزرگتر





علی

۱۵:۵۴ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

آقای محترم زیر 1000دلار نه صد دلار دقت کن وقتی متن رو میخونی






خبره صنعت کشتی سازی

۱۵:۲۴ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

اقای مدر عامل .. چرا نمی گویید ساخت کشتی کاشان بدلیل مدیریت غلط مجموعه ایزویکو ۱۵ سال بطول انجامید .. جناب اقای معاون اول رییس جمهور در کنفرانس کیش یاد اور شدند که زمان امضای قرارداد در چهار دولت پیش خودشان وزیر بودند و حالا باید به این بی سامانی گریست. دوازده سال از آغاز تاسیس حوضچه های خشک بندر عباس میگذرد .. هنوز شبیه دو قبر بزرگ بدون امکانات است .. چندین بار بودجه تخصیص پیدا کرد و تمام شد. ولی تجهیزات خریداری شده در انبار ماند و قدیمی شد. با این صحبت ها اذهان رو به بی راه نکشید ..
ضمنا کشتی کاشان با تکنولژی ۱۵ سال بدلیل مصرف بالای سوخت .. مقرون به صرفه نبوده و قیمت تمام شده اش برای مالک ۴.۵ برابر نرخ روز است .. لطفا اینا رو مطرح کنید.... همه دلسوز ساخت داخل هستیم .. راهش مشارکت با خارجی ها جهت ساخت و ارتقا صنعت در داخل است..





ناشناس

۱۶:۰۴ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

بنظرم نام اصلی شما خبره دلالی بیگانه است وگرنه هر دانشجوی کشتی سازی از رشوه و رانتهای عظیم در صنایع کشتی سازی کره و لاپوشی نقصهای مختلف تکنیکیش مطلع است.






ناشناس

۱۵:۲۵ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

تو این چهارسال فقط افسردگی میراث دولت به ملت بود تا جایی که تونستن تحقیر کردن و در عمل کوبیدند هسته ای یه طرف ماجراست






حیدری

۱۵:۲۸ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

شیپورچی هایی که می گفتید چرا پول ایران را صرف حزب الله و سوریه و فلسطین (خارج از بحث های فضای امنیتی ) می کنید؟ چرا امروز نمی گید اینها رییس جمهور کارگر توانمند ایرانی هستند یا رئیس جمهور کارگرهای کره ای






ناشناس

۱۵:۴۲ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

اينجانب به عنوان يك ايراني دستور مي دهم دولت موظف است حمايت كامل از صنعت كشيراني را به عمل بياورد.






۱۷:۰۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

رهبر دستور می‌ده اینا می‌اندازند پشت گوششون.
من و تو که یک شهروند معمولی هستیم....
هعععععییییی






ناشناس

۱۵:۵۴ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

این صنعت هم در مواردی جایگاهی برای بازنشسته هایی شده است که دنبال نان دانی برای خودشان هستند . برخی که قبلا در سطح مدیریت عالی این شرکت بودند و شاید هنوز هم هستند ، از نظامیان بازنشسته بودند که هیچگونه تفکر نوآورانه یا اقتصادی نداشته و صرفا به دلیل خدمت در نیروی دریایی ارتش و لباس و درجه بالای امیری در موقعیت های کلیدی نشسته و سفرهای خارج و حقوق های بالا و طبق معمول گردن کلفتی و قلدری را با خود آورده اند . اینگونه اداره کردن صنعت هرگز به جایی نمی رسد و با گریه زاری هم حل نمی شود . باید قدری هم به گریه ها و خون دل شرکتهای ایرانی که به اینها کار داده و بدبخت شده اند توجه کرد .





ناشناس

۱۶:۱۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

یک نظر بدون مدرک دیگر که تنها منظورش توجیه وطن فروشی یک مشت دلال است. برو یک مطالعه سریع در مورد صنایع کشتی سازی ایران و در ضمن مبالغ عظیم رشوه در فروش کشتیهای پرنقص کره ای انجام بده تا از اتهاماتت خجالت بکشی.






علی گراشی

۱۶:۲۷ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

از دولت محترم بپرسید چرا با وجود این همه نیروهای متخصص چشم به دست یاری دشمنان دوختن
این همه کارخانه تولید لاستیک اون وقت لاستیک خودرو از چین و کره وارد میکنن
یه کم بجای شعار و برنامه ریزی الکی
به فکر خرید از تولید کنندگان داخلی باشین






ناشناس

۱۶:۳۰ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

واقعا بعضی موقعه ها به خودم میگم ما چجور انسان هایی هستیم که ازخودمون حمایت نمیکنیم.........هواوی شرکت گوشی ساز موقعه ای که گوشی میان رده میزد تا پنج یا شیش سال پیش نیاز به حمایت داشت که دولتشون احبار کرد که هر کارمند دولتی موظفه یه گوشی هواوی بگیره تا از شرکت حمایت شه....الان هم داره با سامسونگ و ال اجی رقابت میکنه.......حالا در صنعت کشتی سازی که خیلی راهبردیه و خیلی کار ساز از خودمون حمایت نمیکنیم.....خیلی شرماوره






ناشناس

۱۶:۳۶ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

بفرمایید همین شرکتهای داخلی قرار داد با ونزولا را به کجا رسانند؟ کار بهشان میدهی گریه میکنند که پول نداریم کار انجام دهیم. کار نمیدهی گریه میکنند که چرا کار نداریم. پس مدیر برای چیست؟ میخواهند بنشینند آنجا و مشتری بیاید و بادشان بزند. از زمین و زمان طلبکارند.





ناشناس

۱۶:۵۳ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

اخبار کشتی سازی را جستجو کن تا جواب کوبنده ات را بیابی. وقاحت خودباختگان عاشق غرب حد و مرز نمی شناسد.






ناشناس

۱۶:۴۹ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

باید تاسف خورد






ناشناس

۱۷:۱۲ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

درود به غیرت و شرفت
تو این وانفسای بی ...






ناشناس

۱۷:۲۱ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

دولت زده به سیم آخر در نابودی اشتغال و تولید و صنعت ، مجلس کجاست ؟ قوه قضاییه چه کار می کنه .
مردم تا کی باید تاوان بی تدبیری مدیران رو بدن ؟






امیر

۱۷:۴۲ جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵

بابا توروخدا کار بدین به شرکتهای داخلی مثل اینا که تشنه کار هستن البته قبول دارم به هر شرکت داخلی نباید کار داد
پاسخ ها
مارین نیوز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
کامنت های فوق مربوط به خبر خبرگزاری فارس است و از طریق لینک خبر به نمایش درآمده است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
واقعاً متاسفم برای مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
بیش از 5000 نفر مستقیم و غیر مستقیم در مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل خلیج فارس مشغول به فعالیت می باشند
من امروز تو مجتمع بودم ، فوق العاده ناراحت شدم ،بغض گلمو گرفته بود
اینهمه زحمت اینهمه تلاش کارگران ایرانی
اینهمه سرمایه ملی
باز هم متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
اگر ساخت به شرکت های داخلی واگذار شود نتیجه اش ورشکستگی صنعت کشتیرانی و از دست دادن رتبه جهانی هر دو شرکت بزرگ نفتکش و کشتیرانی جمهوری اسلامی در سطح بین الملل خواهد بود.
چون توانایی ساخت در داخل هنوز وجود ندارد علی رغم ادعاهایی که میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
عزیزانم چرا ناحق وکارشناسی نشده کمنت میگذارید کشتی رانی یک شرکت اقتصادی است سهام دار دارد نمی تواند ده سال منتظر ساخت یک فروند کشتی بماند برای مثال کشتی کاشان که 15 سال پیش سفارش داده و حالا تحویل گرفته مناسب کار امروز نیست
کشی سازی های ما باید خود را امهده رقبت کنند باید توانایی اجرای تعهدات خود به موقع باشند تا بانکها هم فایننس بدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
1
0
دوستان عزیری که غرور ملی آنها مثل ... کرده، پیاده بشن تا به عنوان کسی که ناظر بر تمام اتفاقات از زمان عقد قرارداد تا زمان ساخت بوده ام نظر بدم اولا معنای توان ساخت کشتی یعنی ساخت کشتی در زمان معین همانطور که دوستان اشاره فرمودند کشتی برای بار مشخص و در زمان پیش بینی شده خریداری میشود اگر آن زمان را از دست بدهی حتی در عمر کشتی هم نخواهی توانست سرمایه اولیه خرید را سر به سر کنی پس ساخت کشتی به جای 14 ماه طبق قرارداد در 14 سال هیچ ارزش صنعتی ندارد وفقط روزانه هزینه های گزافی برای بروز نگه داشتن آن پرداخت شود از طرف دیگر از خود پرسیده اید چرا این مدیران کشتی سازی دلسوز جوانان بیکار همیشه سراغ پروژ] های بزرگ می روند و نمی خواهند در حد واندازه خود حرکت کنند ؟ اینها اون چیزهائی است که دیدم ولی از گفتن آنها شرم مدارم ...
پاسخ ها
مرتضی ملکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
کاش حداقل خودتان را معرفی می کردید، شما به چه عنوان در جریان بودی، نکند شما هم از ذینفعان هستید ؟
ارسال نظر