
سلام
|
اقای علی محترم
سلام دوست عزیز
سلام
|
کامنت های فوق مربوط به خبر خبرگزاری فارس است و از طریق لینک خبر به نمایش درآمده است.
واقعاً متاسفم برای مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
اگر ساخت به شرکت های داخلی واگذار شود نتیجه اش ورشکستگی صنعت کشتیرانی و از دست دادن رتبه جهانی هر دو شرکت بزرگ نفتکش و کشتیرانی جمهوری اسلامی در سطح بین الملل خواهد بود.
عزیزانم چرا ناحق وکارشناسی نشده کمنت میگذارید کشتی رانی یک شرکت اقتصادی است سهام دار دارد نمی تواند ده سال منتظر ساخت یک فروند کشتی بماند برای مثال کشتی کاشان که 15 سال پیش سفارش داده و حالا تحویل گرفته مناسب کار امروز نیست
دوستان عزیری که غرور ملی آنها مثل ... کرده، پیاده بشن تا به عنوان کسی که ناظر بر تمام اتفاقات از زمان عقد قرارداد تا زمان ساخت بوده ام نظر بدم اولا معنای توان ساخت کشتی یعنی ساخت کشتی در زمان معین همانطور که دوستان اشاره فرمودند کشتی برای بار مشخص و در زمان پیش بینی شده خریداری میشود اگر آن زمان را از دست بدهی حتی در عمر کشتی هم نخواهی توانست سرمایه اولیه خرید را سر به سر کنی پس ساخت کشتی به جای 14 ماه طبق قرارداد در 14 سال هیچ ارزش صنعتی ندارد وفقط روزانه هزینه های گزافی برای بروز نگه داشتن آن پرداخت شود از طرف دیگر از خود پرسیده اید چرا این مدیران کشتی سازی دلسوز جوانان بیکار همیشه سراغ پروژ] های بزرگ می روند و نمی خواهند در حد واندازه خود حرکت کنند ؟ اینها اون چیزهائی است که دیدم ولی از گفتن آنها شرم مدارم ...
|
کاش حداقل خودتان را معرفی می کردید، شما به چه عنوان در جریان بودی، نکند شما هم از ذینفعان هستید ؟