کد خبر: ۶۱۶۵
تعداد بازدید: ۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۰

هم‌اندیشی مدیران سازمان صنایع دریایی با مشتریان

همایش هم‌اندیشی با مشتریان در صنایع دریایی شهید جولایی (از زیرمجموعه‌های سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع)، برگزار شد.

به گزارش مارین نیوز، مدیر ارتباط با مشتریان سازمان صنایع دریایی در این همایش با تأكید بر ارتقای كیفیت محصولات این سازمان و جلوگیری از خروج و تحویل محصولات نامنطبق با استانداردها به مشتریان، گفت: لازمه این امر، همكاری سه‌جانبه مشتریان، صنایع و سازمان صنایع دریایی است.

وی افزود: در این زمینه، اقداماتی چون بهبود تجهیزات و ارتقای دانش فنی توسط صنایع، آموزش مستمر كاربران و استفاده از افراد آموزش دیده در كاربری شناورها توسط مشتریان، توجه دقیق‌تر به گارنتی و وارانتی در قراردادهای فی‌مابین باید مورد توجه قرار گیرد.

این مدیر صنایع دفاعی كشور درعین‌حال، خواستار توجه به محدودیت‌های صنایع دریایی هنگام تأمین قطعات و تجهیزات در قراردادها شد.

در ادامه این همایش، نمایندگان مشتریان اصلی نظرات و درخواست‌های خود را بیان كردند.

حضور مشتری كنار سازنده در كلیه مراحل ساخت، نقشه‌های فنی و كتابچه‌های مورد نیاز، استفاده از مؤسات رده‌بندی مطمئن، حضور افراد مجرب در تیم نظارت، انطباق با استانداردهای موجود، همكاری با مشتری و توجه به مشكلات طرفین، آموزش كاربران قبل از تحویل شناور و ارائه كتب، مستندات و قطعات یدكی به همراه شناور از جمله خواسته‌های مشتریان از سازمان صنایع دریایی بود.

گفتنی است، صنایع دریایی شهیدجولایی توسط ممیزان مركز استاندارد دفاعی ایران مورد ممیزی قرار گرفته و موفق به دریافت گواهینامه سیستم آموزش كاركنان ISO10015 شده است.

ارسال نظر