به گزارش مارین نیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شركت ملی نفت ایران، در پی برگزاری شانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در آغاز دوره جدید تحول در روابط عمومی شركت ملی نفت ایران، فرم نیازسنجی عملكرد این واحد در وب سایت پایگاه اطلاعرسانی شركت ملی نفت ایران تدوین و منتشر شده است.
بر اساس این گزارش، پرسشهایی در زمینه مهمترین كاركرد روابط عمومی هر سازمان در قبال كاركنان، نقش روابط عمومی شركت ملی نفت ایران برای تعالی سازمانی و نیز مؤثرترین راهكار اجرایی برای برقراری تعامل با سطوح مختلف مخاطبان شركت ملی نفت از جمله مؤلفههایی است كه در این نیازسنجی مطرح و از كاربران خواسته شده است تا به آنها پاسخ دهند.
همچنین از كاربران خواسته شده تا مهمترین انتقادی كه نسبت به روند فعالیتها، راهبردها و خط مشی روابط عمومی شركت ملی نفت دارند را در این فرم نیازسنجی اعلام كنند.
از سایر سؤالات مطرح در این نیاز سنجی میتوان به موارد زیر اشاره كرد:
- به نظر شما راهكارهای روابط عمومی شركت ملی نفت ایران برای دستیابی به نظام سازمانی با نشاط، خلاق و بهینه چیست؟
- روند فعالیتهای صورت گرفته در روابط عمومی از دو دیدگاه فعالیتهای تخصصی و غیرتخصصی را چگونه ارزیابی میكنید؟
- اصلی ترین انتظارات شما از روابط عمومی شركت ملی نفت ایران در شرایط فعلی چیست؟
انتشار این فرم میتواند در بهبود فرآیند كار، شناخت نارساییها، افزایش رضایت مخاطبان و شكوفایی نیروی تفكر و خلاقیت كاركنان شركت ملی نفت ایران مؤثر واقع شود.
علاقمندان میتوانند نظرات خود را در خصوص انتشار این فرم با تلفن گویای 88903061- 021و یا آدرس ایمیل پایگاه اطلاعرسانی شركت ملی نفت ایران www.publicrelation@nioc.ir درمیان بگذارند.