جالب است ۰
وزارت دفاع سنگاپور امروز اعلام کرد نیروی دریایی این کشور و آمریکا هجدهمین رزمایش مشترک خود را از روز هفدهم تا بیست و هفتم ژوئیه جاری برگزار خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری شینهوا از سنگاپور، نیروی هوایی سنگاپور، گارد ساحلی آمریکا و یگان دریایی این کشور نیز در این رزمایش مشترک شرکت خواهند داشت.

وزارت دفاع سنگاپور در بیانیه‏ای اعلام کرد با حضور 1004 نفر از نیروهای دو کشور این رزمایش بر تقویت قابلیت‏های دریایی از قبیل جنگ ضدهوایی ، ضدسطح و ضدزیردریایی و همچنین بر عملیات هوایی - دریایی متمرکز است.

نیروهای دریایی و هوایی سنگاپور در این رزمایش از هفت کشتی، یک زیردریایی، یک بالگرد نیروی دریایی و هفت هواپیما استفاده خواهند کرد. در حالیکه آمریکا از چهار کشتی، یک زیردریایی ، سه بالگرد و شش هواپیما استفاده می‏کند.

رزمایش دریایی مشترک آمریکا و سنگاپور از سال 1995 هر ساله برگزار می‏شود و هدف از برگزاری آن افزایش توانایی‏ها و همکاری‏های حرفه‏ای بین نیروهای آمریکایی و سنگاپوری است.

https://marinenews.ir/vdcdxk0f.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما