جالب است ۰
یک مقام آگاه گفت: ایران قصد دارد با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد دلاری در میادین نفتی خلیج فارس، حجم تولید نفت از این منطقه را افزایش دهد.
یک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: ایران قصد دارد برای افزایش تولید خود از میادین نفتی در خلیج فارس که اکثرا میادین مشترک هستند؛ به میزان 14 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

وی ادامه داد: این حجم سرمایه‏گذاری در میادین فرزاد B،سروش، اسفندیار، آلفا، توسن و ساخت چند مخزن برای ذخیره سازی نفت تولیدی این میادین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، پس از سرمایه‏گذاری دراین میادین حجم تولید و برداشت نفت خام ایران در منطقه خلیج فارس که حدود 1.34 میلیون بشکه در روز است نسبت به دیگر شرکای ایران در میادین نفتی افزایش می‏یابد.

گفتنی است، در خلیج فارس میادین نفتی فرزادB و اسفندیار با کشور عربستان و میدان نفتی توسن با کشور امارات مشترک است.

https://marinenews.ir/vdceox8z.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما